/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Itunes...
Fra : cobran
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 27-07-08 20:42

Hej.

Jeg har formateret min computer og fået geninstalleret Itunes. Jeg har gemt iTunes Library.itl og iTunes Music Library.xml for at beholde mine antal af afspilninger og playlist.
Det starter også meget godt med at Itunes finder alle sangene og afspilningerne når jeg ligger de to filer ind i iTunes mappen, men når jeg trykker på sangene så dukker winduet op hvor den spørger om jeg vil søge efter sangen! Lidt besværligt hvis jeg skal manuelt finde 2000+ sange! Er der noget at gøre?

Mvh. Cobran.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-08 21:15

Det skyldes jo at din filstruktur ikke længere er den samme....

Så JA - du må vise den stierne igen.....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-07-08 21:39

Det er som at flytte og huske at stå i vejviseren, med den gamle adresse. Det duer ikke med de filer du har gemt.

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 28-07-08 19:58

Hmm kedeligt! Det er ellers samme drev sangene (E:) og itunes (C:) ligger på ... men så må jeg bare gå ind og finde alle sangene :/

Kommentar
Fra : 1hjorning

Dato : 12-08-08 20:27

Under menuen filer er der et punkt der hedder føj mappe til bibliotek. Tilføj musikmappen hvor dit musik ligger. Du kaan godt tilføje f.eks en mappe der hedder musik, som indeholder en masse mapper med div. musik.