/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
scrollable buttoms
Fra : james25
Vist : 404 gange
200 point
Dato : 19-07-08 23:11

Hey !

Jeg har før fået svaret på hvordan man får scrollable tekstboxe i flash programmet Flash CS3 (http://kandu.dk/Spg114940.aspx) men hvordan gør man en rubrik med buttoms i scrollable ?
Med andre ord - at kunne scroll i en box med bottum symbols eller movieclips - ikke kun tekst.
Regner med jeg skal kunne gøre disse objekter dynamiske - men hvordan ?

Håber på en simpel forklaring da jeg ikke er særlig meget inde i kodesproget.

Kommentar
Fra : james25

Dato : 19-07-08 23:13

Vil åbenbart ikke vise siden ved linket men svaret den gang var :

"nu er as 2 ikke det som jeg er bedste til men jeg ville tro det er noget ligende.
on (release) {
myText.scroll = myText.scroll + 1;
}
hvis det ikker virker så må du lige skrive igen
"

og det virkede men kun til tekst...

Kommentar
Fra : james25

Dato : 05-08-08 10:53

Er det helt umuligt...?