/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ans kom hid
Fra : miritdk
Vist : 793 gange
20 point
Dato : 17-07-08 15:18

http://kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=123823

fordi du var den første der reagerede - og åbenbart var lige så stiktosset som jeg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-08 15:19

FLOT.... nu sætter kandu også selv point størrelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-08 16:48

Ja - I quinder har mange problemer

Mente du påstod I bestemte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-08 16:58

jeps bestemte mig til ikke at bestemme - nemlig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-08 17:06

Typisk - bestemme SIG kan de heller ikke

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 17-07-08 17:06

Det er irriterende, at kandu uden videre ændrer det, vi tidligere selv kunne bestemme.

Jeg foretrækker stadig hele menuen til venstre og kun til venstre. Det giver efter min mening det bedste og roligste "billede"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-08 17:12

Argumenterne er mange - problemet er nok mere at ANDRE bestemmer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-08 17:22

næ refi - det ser ikke godt ud ganske enkelt på visse skærme med menuer i begge sider

sådan en enkelt funktion som at lade os vælge selv om menuen skal være splittet eller samlet må for hulan da ikke være så svært at lade køre

Citat
Argumenterne er mange - problemet er nok mere at ANDRE bestemmer
..ja for både menuens placering og de stakler der ikke formår at aflive reklamerne bliver jo "voldtaget"

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-08 17:22

Tak for svaret ans. nemlig !!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-07-08 17:25

Da det "nye" kandu trådte i kraft, så var menuen i venstre side. Det var så muligt selv at bestemme om man ville have den splittet op. Jeg prøvede med en splittet menu, men ændrede det med det samme.

Det tage kun en linies plads under "Brugerservice" , at give brugerne den mulighed igen.

Og jeg ønsker, at denne mulighed kommer tilbage.

miritdk

Har du skrevet til kandu?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-08 18:09

nope ans - jeg orker ikke engang at forsøge at skrive til kandu - så igang med dig