/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
upload med cute ftp 8
Fra : troldenesdhb
Vist : 706 gange
150 point
Dato : 07-07-08 21:55

Jeg har lavet en side i Frontpage. men kan ikke udgive den med Frontpage. Eftersom One.com ikke understøtter Frontpage.

Jeg vil så udgive den med cute 8, kan det passe at jeg heller ikke kan det, når siden er lavet i FP???

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 160 point
Dato : 07-07-08 22:28

Hvis du har
vista eller xp kan du da bare bruge den indbyggde

skriv
ftp://
Efter fulgt af din hjemmeside adresse, så bliver du spurgt om brugernavn og password.

Vælg

Side

Åben FTP-sted i stifinder

Så kan du bare flytte filer.

vh Ben

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 08-07-08 13:05

Det passer ikke at One.com ikke understøtter Frontpage. Jeg har ikke mindre en 3 websteder, som jeg laver i Frontpage og sender op via "udgiv hjemmeside" i Frontpage. det har jeg ikke problemer med, bare man husker at udfylde det rigtigt. Så det kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-07-08 09:12

jo mikmeier48 det gør de ikke, har talt med dem.

Men kan man ikke lave en side i FP og uploade den i Cute8???

Eller nogle der kender en ok udbyder der stadig uploader i FP

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-07-08 17:47

hmm, har lige prøvet at lave Index.htm siden i Word, og derefter resten i FP, så kan den godt uploades via cute.

men tak anyway

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-07-08 17:48

Tak for svaret Benjamin.Hansen.