/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Bryllup - deltagelse i poltera
Fra : jbg
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 06-07-08 06:59

Min gamle roommate skal giftes. Vi har været super venner, men er nu glidet lidt fra hinanden og nu skal han giftes. Jeg er inviteret med til receptionen bagefter, men hvordan er det så med polterabenden, deltager man i den, når man ikke er med til selve festen (er blevet kontakte om polterabenden)?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 06-07-08 08:54

Nej, man deltager hvis man har lyst til at deltage, uanset om man er med
til festen eller ej. Men, det kan blive en dyr fornøjelse

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-07-08 08:57

Hvis Du er blevet kontaktet omkring polterabend skal Du da deltage, det er jo heller ikke med så mange deltagere som receptionen eller festen.

Vær nu ikke så hård ved ham at han ikke er i stand til noget på bryllupsdagen.......eller natten.