/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Tropperne i Afghanistan
Fra : mensamedlem
Vist : 517 gange
40 point
Dato : 01-07-08 13:37

Skal de danske tropper i Afghanistan sendes hjem eller blive?

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 13:39

det burde du selv svare kloge åge

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-07-08 14:58

afghanerne er i gang med at sende dem hjem!

Sådan rent demokratis - så burde de vel selv bestemm.

og for at vi kunne undgå terror

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-07-08 15:10

Ja for at undgår terror så syns jeg da klart at vi selv skal udfører terror.
Så send nogen flere derned selvom de aldrig har gjort os noget.
Hvordan er det usa siger....

War against terror !

De så dumme de usa'ere

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 40 point
Dato : 01-07-08 16:39

Jeg kan jo nok huske da vi selv var besat af fremmede tropper - dem der var lidt ældre end mig de sprængte de tyske toge i luften og fabrikker der arbejdede for fjenden! Det anså dem det gik ud over for terror - dem der udførte det kaldte det frihedskamp - selvfølgelig!

Godkendelse af svar
Fra : mensamedlem

Dato : 01-07-08 17:23

Tak for svarene.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 01-07-08 17:35

Terror.... Haha

Det er kun en skræmme kampange!!! Hvad er vesten bange for? nogle få ekstremister i nogle jordhuler.

Jeg synes snart det er på tide at folk vågner op! hele denne ide om at vi er i stor fare er jo rent til grin.
Prøv at tænke tilbage på dengang de første gang erklærede krig mod terror. Kan folk ikke regne det ud, at det er jo en krig mod et begreb og ikke en fjende. Derfor er det en uendelig krig, derumuligt kan vindes. Denne krig skal kun danne et fælles fjendebillede for os i vesten. Så vi på den måde har noget at samles om.

Der er ikke den store forskel nutidens regeringer og det gamle nazi tyskland. facismen lever i bedste velgående. Hvis man kigger hvordan vesten holder den 3 verden ude af verdenmarkedet og hvordan vi har ignoreret disse mennesker så længe. Vi har og har haft muligheden længe for at hjælpe dem igang. Men vesten har nået frem til den konklusion at DE ikke kan bidrage med noget. Og derfor er de blevet placeret som undermennesker.

Hvis det ikke facisme så ved jeg ikke hvad det er?.

Folk her på kandu burde undersøge noget omkring dette, da det er noget der vil på katastrofale konsekvenser for fremtiden.
Se filmen Zeitgeist. http://www.zeitgeistmovie.com/ den giver et godt billede af den nyfafinerede facisme.
Filmen Endgame - Blueprint for a global enslavement arbejder videre med denne problemstilling.
http://www.prisonplanet.com/

Jeg mener vi står over for en radikal ændring af verdensbilledet inden for ganske få år.

/CaiNe

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-07-08 18:27

ja selv tak