/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
e-mail
Fra : steam
Vist : 552 gange
40 point
Dato : 08-03-03 11:04

Jeg har 2 computere og en e-mail conto til hver computer.
Jeg har købt TDC netværkspakke og bruger den vedlagte switchbox til
fordelingen af e-mail til de 2 computere.Jeg har nøje fulgt proceduren i "Meddelelsesregler" men har det problem at når jeg modtager engelske e-mail som kun skulle gå ind på den ene computer, går de også af og til ind på den anden computer selv om de har den rigtige e-mail adresse. Jeg forstår ikke hvad problemet kan være ??

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-03-03 11:11

har du i outlook express set under FUNKTIONER-KONTI-
vælg fanen post om der er mere end en e-mail til post her

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 08-03-03 11:18

Hej stream

Dit problem er nok, at hos tdc har du kundenummer 12 cifre som kontonavn ikke mail adresse og den der kommer først tømmer post kassen. Så der skal oprettes 2 kundenumre eller en gratis mail som du sender videre til. Ikke det bedste men nok det nemmeste hvis du vil have mail på begge maskiner.

frostys say have a nice day

Accepteret svar
Fra : food_life

Modtaget 50 point
Dato : 08-03-03 11:53

Har haft samme problem; men har nu løst problemet med at de e-mail adreser der følger med mit ADSL abonnement går ind på den ene pc. Til den anden har jeg oprettet en gratis ny konto med egne e-mail adresser. Det fungerer perfekt! Vi har hver vores e-mail adresser som lægger sig på de rigtige pc'er!
Talte i sin tid med TDC om problemet - de ville have mig til at betale for 2 konti - så lad være med det, og bare opret en ny gratis!
MVH

Godkendelse af svar
Fra : steam

Dato : 08-03-03 13:28

Tak for svaret food_life.

Kommentar
Fra : steam

Dato : 09-03-03 10:52

hvordan oprettede du en ny konto gratis ???

Kommentar
Fra : steam

Dato : 09-03-03 10:52

hvordan oprettede du en ny konto gratis ???