/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
scannerprogram til Xerox WorkCentre XK35~
Fra : bigmozzy
Vist : 460 gange
150 point
Dato : 07-03-03 12:36

Jeg har sat min Xerox WorkCentre XK35c (printer, scanner, kopimaskine i 1) over til min bærbare pc. Jeg installederede driverne, men jeg kan ikke scanne ind mere. Programmet som fulgte med er Pagis Pro 2. Jeg er liglad hvad programmet hedder bare jeg får min scanner til at virke, og helst et gratis program.

Jeg bruger Win xp.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-03-03 00:37

Hej bigmozzy
Hvis du ikke kan scanne ind mere,må det være fordi det er en forkert driver du kører med til din xk35c
du skal bruge en xp driver,den kan du hente her
http://www.xerox.com/go/xrx/template/drivermain.jsp?Xcntry=USA&Xlang=en_US&view=results&searchtype=quick&quickcriteria=xk35c&undefined=1
rul lidt ned på siden,så finder du en der kan bruges til xp
husk at afinstalerer den gamle driver først,inden du instalerer den nye
Så tror jeg din scanner og dit program pagis pro 2,kommer til at virke igen
MVH Brian

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 08-03-03 07:13

Ja det er hermed afprøvet men desværre virker det ikke. Så nu har jeg sat min gamle pc op og den kører win ME og nu virker min scanner :o/

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-03-03 11:02

Okay
Der ligger flere driver til xp på linket,måske skal du prøve en af de andre.
For at få scanneren til at virke på xp
skal du selfølgelig først instalerer driveren
når du skal scanne gør du følgende i xp
Klik på start
Klik på alle programmer
find tilbehør
her skal du bruge den der hedder
Guiden scanner og kamera
så tror jeg den vil finde din scanner
med xp eget scannerprogram
MVH og en forsat god søndag
Brian

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 11-04-03 21:08

Den kan sagtens printe ud med den nye driver fra xerox's hjemmeside, men den kan stadig ikke scanne. Hvad gør jeg, for det haster.

Går jeg op i forretningen og siger at den ikke kan scanne mere?

Annuller spørgsmålet
Fra : bigmozzy

Dato : 01-09-06 08:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål