/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Student
Fra : Mille35
Vist : 2201 gange
50 point
Dato : 22-06-08 16:09

Min datter blive "forhåbelig" Student på Tirsdag
Det er første gang min mand og jeg prøver dette.
Er her nogen der har forslag til hvordan vi kan gøre noget specilt for hende når vi skal give hende huen på.
Skal vi have måske Kransekage og vin med ? roser gaver mm
Nogen foreslag.

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 22-06-08 16:36

Min ældste søn blev student, og da opdagede jeg, at det åbenbart er kotyme med champagne, kransekager, jordbær og en lang rose, med "studenthat" i miniudgave.

Held og lykke med datteren....

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-08 16:42

Husk en fotograf

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-06-08 17:59

Tillykke med datteren

-og jo, det er en god ide, at medbringe en madkurv med champagne elller hvidvin - lidt let hyggemad til, jordbær, sanwich, chips e.a..

Husk også lidt ekstra glas mv. så venindens forældre mv. kan inviteres med.....

-og nyd dagen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-06-08 19:16

Også herfra - det er jo en stor dag -

Vi mødte op med langstilkede roser m/ huer (bestil dem i forvejen),
flag, champagne, glas, fotoapparat og iskolde kildevand ( som blev værdsat).

Næste skridt er så besøg hjemme af studenterne. Alt efter hvor på ruten I er, er det godt at koordinere med de andre forældre, så de unge ikke kun får frugt og alkohol - godt med lidt fast føde indimellem.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-06-08 20:20

Tillykke! Roser, Et kys på kinden og en tåre i øjenkrogen!

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 22-06-08 21:39

tåre i øjenkrogen
ja det tager jeg med

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-06-08 22:01

Stik hende en flad når i har givet hende huen på, og jeg garanterer at hun aldrig glemmer den dag

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 22-06-08 22:16

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 22-06-08 23:21

Tillykke med datteren

Vi havde flag og roser med, derudover havde vi jordbær dyppet i chokolade og havde champagne/glas med.

Bagefter tog vi på cafe og spiste frokost og sluttede af med en tur og middag i tivoli.

Da de et par dage efter kørte "hestevogn" serverede vi øl/vin/sodavand, sandwich og frugt. Vi havde pyntet bordet med små studenterhuer, servietter med huer på, blomster i røde og hvide farver og masser af flag

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 23-06-08 21:16

Tak for svaret Nordsted1.
jeg følger dir råd
og i andres
skal lige lade batteri op til camara