/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN viser at jeg logger på og af hele ti~
Fra : thvass
Vist : 252 gange
50 point
Dato : 07-03-03 07:05

Hej....
Jeg har installeret MSN 5.0 på XP pro.
Mine kontaktpersoner klager over, at jeg logger på og af hele tiden, hvad kan jeg gøre ved dette? Men når jeg kontrollerer MSN er jeg logget på (on-line).

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 07-03-03 16:08

Er der nogen af jer (evt. iblandt dine bekendte) der kører via switch til en router?

Dette kan forårsage logoff/logon hele tiden hvis ikke I har opdateret firmware for switch og/eller router. Værd at kontrollere på producenternes hjemmesider.

Håber det kan hjælpe.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : thvass

Dato : 10-03-03 07:34

Ja der er iblandt mine bekendte der køre via switch til en router, og det gør jeg også, men de har ikke problemet, selvom vi køre med næste de samme versioner af Windows XP og MSN.