/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Forskellige adresser
Fra : henningFar
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 19-06-08 16:18

Hej

Er der nogle der kender et program der kan automatisk sotere adresser så den tætteste kommer først, feks. jeg køre til ca 10 forskellige kunder hver dag så ville det være dejlig at man skrev alle adresser ind og at den startede ved den der ligger tættest på og vidre frem.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-06-08 16:22

det kan du da vist i eniro
ni.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-08 16:30

acces

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-06-08 19:47

Ja køb dig en GPS til bilen og tast dem alle ind. Den kan så finde den korteste rute for dig.

hawaii7

Kommentar
Fra : henningFar

Dato : 19-06-08 20:04

Jeg har den nye TomTom der kan jeg ikke gøre det, da skal man selv finde ud af hvad adresse er tættest på.
Det skal gerne være sådan at hvis jeg ikke ved hvor de 10 adresser er, taster jeg dem ind og så finder den selv den adresse der er tætteste på og så den næste, o.s.v.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-08 20:58

Det findes ikke.

Jeg har for nylig talt med en udvikler hos Mio og det er noget man arbejder på

Godkendelse af svar
Fra : henningFar

Dato : 20-06-08 20:46

Tak for svaret Kortoververden.