/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mennesket skaber GUD?
Fra : Sine-thomsen
Vist : 1009 gange
25 point
Dato : 16-06-08 14:34

Er det mennesket selv der har skabt Gud, tænker jeg...?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 16-06-08 14:39

Jeg ER Gud.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 15:07

Tænk du bare, til du møder ham en dag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 15:09

Jeg tror gud bliver fornærmet når du placerer
ham under smalltalk.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 15:13

Men du kan da selv skabe din gud her.

http://gud.bettynansen.dk/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-06-08 15:18

Det kan man jo ikke sige, da der ikke findes noget belæg for at sige , at Gud findes

At påstå at han/hun gør, er forkert, da det udelukkende beror på tro.......

Og at tro det er at frasige sig muligheden for at forstå....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 15:27

Citat
Og at tro det er at frasige sig muligheden for at forstå....

Jeg er ikke enig med dig dova.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 15:57

Citat
Slå følge med demd der søger sandheden, og vær på vagt overfor dem, der menerd de har fundet den.

Jens Martin Knudsen, fysiker, professor, marsforsker.

Han var overbevist en højere magt i universet.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-06-08 16:08

Hvad så med universet stjernerne solen månen jorden og alt det der kravler rundt på den. Alt hvad der er blevet kaldt Guds skaberværk - - Kan det tænkes at eksistere uden en skaber?
Nåe ja Big Bang og hvad menneskene ellers har skabt eller fundet på. Ingen af dem kan eksistere uden ved troens hjælp. De efterlader alle spørgsmålet hvad så før?

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 25 point
Dato : 16-06-08 16:23

Hej

Hvor mange af jer har set filmen Zeitgeist????
http://zeitgeistmovie.com/

den skal nok besvarer jeres spørgsmål ang. religionen.

Selve filmen er lavet af en person uden det store budget dette kommer til udtryk ved nogle til tider lidt dårlige animationer og "speciel effects" man skal ike forvente aat BBC eller Discovery Channel har lagt nogen penge i dette project. Denne film er 100% underground og indeholder nogle meget kontrovercielle områder af vores historie og FREMTID!

Prøv at tjekke denne side
http://godisimaginary.com/
Meget interesant

Proving that the Bible is repulsive
http://www.youtube.com/watch?v=vkXOwBIRX7Y

Jeg er overbevist om at religionen er skabt med det henblik at give folk skyklapper på.
Ingen af de hellige bøger har kunnet overbivse mig...
http://www.freethoughtdebater.com/tenbiblecontradictions.htm

Har i overvejet at 99% af alle kristne har aldrig læst biblen???

http://atheism.about.com/od/biblecontradictionserror/Bible_Contradictions_Errors_Bible_is_Full_of_Contradictions_Errors.htm

Et lille sjovt ex. på at paven muligvis aldrig har biblen:
http://www.videosift.com/video/Pope-has-never-read-Bible-Violence-Contrary-to-Gods-Nature

http://www.youtube.com/watch?v=D6-grM4CxWk

A Mathematical Error with the Bible:
http://www.direct.ca/trinity/problem.html

Error (90 Occurrences)
http://bibletab.com/e/error.htm

Håber dette skaber debat

/CaiNe

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 16:26
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 16:27

Hej sine igen

kan du ikke lade denne tråd være åben???

Den er meget relevant...

Jeg har rigtig meget marteriale aang. dette emne

/CaiNe

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 16:38

Hej

Denne mand er nok en af de mest belæste inden for dette spørgsmål...
http://www.jordanmaxwell.com/

For at forstå "The big picture" og kunne indse hvor lige gyldige små vi egentlig er. Er man nød til at have noget arbejde med....
http://www.jordanmaxwell.com/articles/pictures/pictures2.html

Could Earth Really be a Single Organism? :
http://www.universetoday.com/2008/04/30/gaia-hypothesis-could-earth-really-be-a-single-organism/

"Hvis man ser på jorden som en enkelt organisme... Vil en, som alle andre organismer i krig med sig selv være fortabt."

/CaiNe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 17:31

Gud holder fyraften.
Kommer nok i morgen.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-06-08 17:45

Caine!

Jeg synes virkelig der skal en stær tro til for at udlægge den slags for det ene mere end det andet.

Jeg synes det ser ud som mange her, bruger bibelens unøjagtigheder til at "bevise" Guds ikke eksistens. Disse unøjagtigheder skyldes selvfølgelig at bibelen er skrevet af mennesker. memmesker der havde en helt anden forestilling om universet- end vi har i dag. Endvidere er det nedskrevet flere hundrede år efter at begivenhederne har fundet sted,efter hukommelse og efter mundtlige overleveringer der er fortalt gra generation til generation. Senere er de oversat fra det ene sprog til det andet.
Lovgivningen har også været inde og tette og forbyde hele evangelier f.eks Thomas evangeliet. Så i får ikke mig til at forsvare sandfærdigheden af enkelthederne i bibelen.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 18:18

Hej valde

Det er meget muligt at du synes jeg har en stær tro... Men jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om din baggrund for at kunne påstå jeg jeg er forkert på den...

Men jeg må indrømme at vi deler flere holdninger og lige præsis med hensyn til de glemte evangelier, blev jeg lytter øren... For der er nemlig for ganske få år siden fundet fx. judas evangeliet. Der modsiger stort set alt hvad budskabet i biblen bringer.

Så vidt jeg ved har der eksiteret et utal af evangelier, der i omkring år 325 blev censureret ned til dem som vi kender fra nutidens bibel.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080119131145AAS6r21
http://petragrail.tripod.com/nicea.html
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread190271/pg1

Det vil sige at biblen rent faktisk først blev sat sammen næsten 300 år efter begivenhederne...?

Så jeg er fuldstændig enig med dig i, at det er gået fra mund til, til mund. Og som af person har jeg brug for et konkret bevis for at noget overnaturligt måtte eksisterer. Og det har jeg ikke støt på endnu.
det er for mig helt tydeligt at når mennesker hører en historie og fortæller den videre gennem i dette tilfælde århundreder vil disse historier så ikke lide under "en fjer bliver til fem høns"???

Det vil jeg mene er tilfældet i denne hypotese. Også taget i betragtning at mennesket på dette tidspunkt ikke engang kunne definere jordskælv, lyn/torden og tsunamier etc. med andet end guds vrede på menneskeheden.

Men valde jeg synes dybt seiøst du skulle tage dig den tid at SE ZEISTGEIST... !
http://zeitgeistmovie.com/
Du kan se online på siden eller youtube...
Men du kan også hente den gratis over den torrent du kan hente fra siden
http://sector.yweb.sk/Zeitgeist.Final.Edition.DVDRip.XviD.torrent
http://zeitgeistmovie.com/dloads.htm
(Dette er fuldt lovligt BTW.)

Håber at hører mere fra dig...

/CaiNe

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 18:22

Citat
Gud holder fyraften.

Og det gør har for nogle, for dem der er troende er der ikke noget der hedder ferie, weekend, eller fyraften. Troende mennesker skal have lov til at tro på det de har lyst til. OK til spørgsmålet: Er det mennesket selv der har skabt Gud, tænker jeg...?
Det er op til dig selv, min mening er JA, men har også en anden teori, men det er en anden snak.

dr.dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 18:54

Citat
Slå følge med demd der søger sandheden, og vær på vagt overfor dem, der menerd de har fundet den.

Jens Martin Knudsen, fysiker, professor, marsforsker.

Han var overbevist en højere magt i universet.

ÈN gang til for Caine.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-06-08 19:20

Til Caine!
Jeg synes ikke selv at jeg har påstået at du er forkert på det - - Det mener jeg slet ikke man kan være så længe at man bare lytter med åbent sind!
Nå men jeg synes bare at big-bang er den teori der stiller allerstørst krav til ens tro!
At alting er sket i et nu? Er det så ikke lettere ar tro på at det tog 7 dage?

Judas evangeliet - kan jeg finde det på nettet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 19:28

Citat
Judas evangeliet - kan jeg finde det på nettet?

Jeg kan finde Koranen på dansk.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 19:29
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 19:33

Hej valde

Her er ihvertfald en beskrivelse.....

http://da.wikipedia.org/wiki/Judasevangeliet

/CaiNe

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 19:39

Hej teil

Lyder dette citat som en hyggelig eftermiddag ved stranden

Hyklerne ser naturligvis gerne, at vi andre bliver som dem, og derfor advares muslimerne om at knytte alt for tætte bånd til hyklerne, så længe de nægter at følge den rette vej. Hvis de hårdnakket fornægter Gud, er det tilladt at dræbe dem. (Dette kræver naturligvis en nærmere forklaring, som følger i 4:90):
Hyklerne ønsker, at I skal fornægte troen, ligesom de gør, og således være på samme stade som de selv. Tag derfor ikke venner iblandt dem, før de flygter fra det forbudte og følger Guds vej. Hvis de stadig fornægter troen, da grib dem og dræb dem, hvor I end finder dem, og tag under ingen omstændigheder nære venner eller hjælpere fra deres rækker (4:89)

Koranen http://www.islamstudie.dk/koranen_dansk.hykler.htm

/CaiNe

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 19:44

Hej igen teil

Citat
Slå følge med demd der søger sandheden, og vær på vagt overfor dem, der menerd de har fundet den.

Jens Martin Knudsen, fysiker, professor, marsforsker.

Han var overbevist en højere magt i universet.

ÈN gang til for Caine.

Jeg påstår ikke jeg har sandheden!!! Men jeg agter stadig at finde DEN...

Og med hensyn til Hr. Jens Martin Knudsen så tror jeg ikke at han mener at den højere magt er beskrevet i de "hellige bøger"

Men om der findes en gud.... Mon så ikke "han" skal forståes som universets helhed og ikke som en skabning der sidder oppe på en sky og holder øje med dig???

/CaiNe

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 19:57

Citat
Jeg kan finde Koranen på dansk.

Hvem har skrevet den ( et menneske ), biblen ( et menneske ), alt andet relgion ( et nenneske ), men det er op til folk selv, om de vil tro på det som andre mennesker har skrevet.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 19:58

alt andet relgion ( et nenneske ), Flere mennesker

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 16-06-08 19:58

Citat
Jeg påstår ikke jeg har sandheden!!! Men jeg agter stadig at finde DEN...

,,,,,,,, tror du at sandheden kan tælles i ental ????????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 20:01

Hellig bøger hvem har skrevet dem ??????? svaret er oven over

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-06-08 20:07

Hvis vi nu vidste alt det med Gud... Så er det jo VIDEN, og ikke TRO

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 20:09

Citat
Mon så ikke "han" skal forståes som universets helhed

Er du klar over hvor stort univetset er og hvor meget der skal set til????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 20:11

set=ses

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-06-08 20:12

Hvem skrev biblen? mennesket
Hvem skrev koranen? mennesket
Tror i på at de mennesker blev dikteret teksten, eller er det bare datidens røverromaner?

Tror man så tror man og tror man ikke så er det det. Tro er en privatsag og kan ikke diskuteres.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 20:14

Citat
Tro er en privatsag og kan ikke diskuteres.

Jammen hvor har du ret.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 20:17

Citat
Tror i på at de mennesker blev dikteret teksten
NEJ
Citat
eller er det bare datidens røverromaner?
JA

Min mening

dr.dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 20:25

Citat
Og med hensyn til Hr. Jens Martin Knudsen så tror jeg ikke at han mener at den højere magt er beskrevet i de "hellige bøger"

Men om der findes en gud.... Mon så ikke "han" skal forståes som universets helhed og ikke som en skabning der sidder oppe på en sky og holder øje med dig???

Det kan vi hurtigt blive enige om.
Og Jens Martin Knudsen har sikkert set en højere magt i sin forskning.
Udtalelser fra ham tyder på dette.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-06-08 20:27

Citat
Hellig bøger hvem har skrevet dem

Ja siden H.C. Andersen ikke var født den gang, må det jo have været nogen af hans tidligere historiefortællerkolleger

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 20:28

Citat
Jens Martin Knudsen

ÆÆ han os wee komunen???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 20:30

Al tro er menneskabt.
Spørgsmålet er så, hvor kommer tro fra?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 20:34

Han e dø.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 20:34

Citat
Spørgsmålet er så, hvor kommer tro fra?
Mennesker

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 20:35

givetvis,
men hvad er det for hjernespøgelse der får os at tro.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-06-08 20:38

Mon det er FRYGT for døden, der får os til at tro ?????

....Og ikke andet?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-06-08 20:39

JEG vælger at beskæftige mig om livet FØR døden.
Jeg tror det er menneskets bestemmelse

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 20:44

Hej dr_dem

Til din udtagelse fra før:
Citat
Mon så ikke "han" skal forståes som universets helhed

Er du klar over hvor stort univetset er og hvor meget der skal set til????
citatslut

Du kunne kigge lidt på det link jeg postede tideligere:
http://www.jordanmaxwell.com/articles/pictures/pictures2.html

Her kan du ihvertfald få en ide om hvorstort universet er.... Eller ihvertfald hvor små vi ER.

/CaiNe

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 20:45

hej yearhouse

citat:
Mon det er FRYGT for døden, der får os til at tro ?????

....Og ikke andet?
:citat

Det er jeg også overbevist om...

/CaiNe

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-06-08 20:57

Heei Caine.

Et tankeeksperiment:

Det "gode" menneske er i virkeligheden et individ, som frygter døden?

Hvordan ville dette menneske være UDEN sin tro?

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 21:20

Hej igen

Jamen jeg har stadig den opfattelse at det gode og det onde altid har defineret af os mennesker... tag bare fx. jungleloven. kun den stækeste overlever og jag når du er sulten.

Dette vil jo egentlig ikke være soledarisk tankegang i vores verden. Men er det stadig ikke sådan?

Jeg mener at vi som mennesker har skabt et univers af had og misforståelse. Blandt andet fordi vores natur bygger på en kulturel overbevisning som vægter en utrolig stor betydning for vores eksistens. Men vores tro eller religion bliver stadig ofte misbrugt af "bedre vidende" individer som ved hjælp diverse metoder opnår et personligt mål underlagt en pris af anden personlig skade.

F. eks den indoktrinering der finder sted i mellemøsten, hvor små børn bliver sat for mål kunne stort set hele koranen udenad og egentlig ikke er i stand til selv at vælge og tage stilling, da børn er så tillidsfulde og relativt nemme at forme, bliver de udnyttet.
De vil vokse op i den tro, de har fået "hjernevasket" på plads gennem hele deres barndom. Selvfølgelig har det gjort indtryk på de mange mennesker i den situation og de er vel på et plan fortabt ind i religionens utopiske univers. Desuden kunne en såkaldt IQ 200 være i blandt disse individer, men uden det rette miljø og uddannelse ser vi nok ikke at denne nogensinde opdager disse "skjulte" gaver.
Jeg væmmes ved den tanke at så mange ellers velfungerende mennesker overbevises til begå forfærdelige gerninger i en trosretnings navn. Bare det at man er i stand til at sætte alt hvad der hedder moral til side og løfte sin religion højere end hvordan man skal behandle andre mennesker, er stadig mig en gåde, i den kulturelle indoktrinering jeg kommer fra.

Manglen på viden i disse lande må være enorm, siden man kan gå rundt og tro at vi lever jorden med det mål; at komme i paradis. Jeg synes vi alle skal kigge os lidt omkring og indse vores paradis findes lige under fødderne på os og det sikkert bliver det sidste paradis vi kommer til at opleve. Harmonien opnår vi gennem accepten af at vi alle er født og opvokset under samme sol og på samme jord. Troen på noget guddommeligt er jo at placere os selv i en selvdestruktiv situation, hvor enighed aldrig opnås. Skulle vi ikke derimod indse at vi er ens, de små forskelle vi må besidde er en unik personlig karakter som er opstået genetisk og gennem tilpasning til miljøet. Hvis noget guddommeligt skulle være til stede i vores paradis kan det næsten kun være kærligheden.

Misundelsens mange ansigter ses tydeligt blandt mennesker, der ikke ejer materialistiske goder. Vi er så hurtige til at blive misundelige på et emne vi ikke selv ejer og glemmer at se på hvad man selv har. Det er så nemt at misunde Hollywoods mange dollars og dyre biler, men de har bare den anden side af medaljen at slås med f. eks. stoffer, paparazzier, intet privatliv, "all eyes on me". Det må være utrolig opslidende. Så ville jeg hellere beholde det jeg har, godt helbred, anonymitet, privatliv. Den pris man betaler som kendt er for stor ifølge min mening. Venner bliver nemt noget overfladisk makværk og guldgraverne er bare nogle følelseskolde statuetter uden noget livs ideal og kun tomme planer.

/CaiNe

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-06-08 21:34

Tro er kommet for at blive. Det er en fordel for regeringer at befolkningen tror på noget de kan have til fælles, for så er der ingen problemer med at indføre lovgivninger der begrænser mennesker i troens navn.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-06-08 21:42

Hmmm.

KAN vi sammenligne os med "naturen" i sin helhed?
Jeg mener:

Hvor er VORES led i fødekæden?....

Hvis man er så stærk i sin tro. Hvorfor så frygte døden?
Hér mener jeg:

At Gud tilgiver alle. Men hvad "bruges" Helvede så til?.

-----------------------------------------------------------------

Jeg skal lige sige, at jeg ikke er særlig "lærd", men blot en slags "tænker".
Så undskyld, hvis jeg roder lidt

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 21:42

Hej granner01

Det e netop et af budskaberne i filmen zeitgeist.... http://zeitgeistmovie.com/

Prøv at ofre de 2 timer på denne film... og hvis du ikke ønsker dette, så google den lige. så er jeg sikker på du får lyst/behov for at se den...

/CaiNe

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 21:44

hej yearhouse

citat
At Gud tilgiver alle. Men hvad "bruges" Helvede så til?

jeg tror det et symbol vores dårlige samvittighed

>/CaiNe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 22:04

Citat
Hvor er VORES led i fødekæden?

Vi skabte vores eget led, i strid med naturen.
Med krig og andet skidt på bordet.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 22:07

Hej teil

Jahh man kan vel på mange måder beskrive menneskeheden som jordens uhelbredelige cancer
....

Hårde ord

/CaiNe

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 22:10
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 22:14

Hej igen

Jeg synes koranens budskaber modstrider lidt imod hvad jeg føler i orden

http://www.islamstudie.dk/koranen_dansk.drab.htm

/CaiNe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 22:33

Citat
Jahh man kan vel på mange måder beskrive menneskeheden som jordens uhelbredelige cancer
....

Modsat dyr har vi jo en vis handlefrihed, under ansvar.

Men ansvar glemmer vi lidt for ofte.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-06-08 22:44

Caine

Nu har jeg levet i snart 60 år og har set og hørt hvad tro gør ved folk og især ved verdensfreden. Så jeg kan godt se formålet med at folk tror, for hvis der ikke var tro så var der måske anaki. Men hvorfor er troende dog så krigeriske, hvorfor kan troende ikke tro på at andres tro er lige så rigtig.

Yngre mennesker har måske brug for at tro på noget, en gud, men måske er det et udtalt ønske om at blive elsket af gud, måske fordi man ikke rigtig føler sig elsket af andre. Bare en strøtanke.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-06-08 23:11

Hej Granner

citat:
Men hvorfor er troende dog så krigeriske, hvorfor kan troende ikke tro på at andres tro er lige så rigtig :citat

det er jo netop fordi en troende persons tro, er det eneste rigtige, for denne person!?. Og derfor kan troende ikke gå på kompromi på det område...
Og derfor vil menneskeheden aldrig få fred.

jeg håber at vi en dag konstaterer en anden eksitens et sted i universet eller måske endda skaber kontakt.

Dette er som altid et kontroversielt emne... Men de fleste personer man snakker med omkring "ET" har svært ved udvide sin horisont. De har store problemer med at overskue vores egen udvikling og derfor kan de ikke overskue "de andres" fx. folk vil hurtigt udelukke en anden eksitens.
Pga. de overvejer denne eksitens som værende 100år eller 1000år fremme i udviklingen.... Men prøv at lege med tanken om en 1.000.000 år fremme i i tiden??? vil så på nogen måde kunne udelukke en kontakt med disse... Og kunne de ikke været her i starten af vores civilisation???
fx. Nazca linierne i syd amerika
http://images.google.dk/images?um=1&hl=da&q=Nazca

Det et nogle tegninger der ikke kan i fra vores persektiv i gå ben... men kun fra luften!!!

Dette antyder en gude dyrkelse der uden tvivl kommer fra himlen... ??? (ufo'er???)

Desuden hvis man kigger på pyramiderne i ægypten... Så er de bygget under så perfekte ingeniør forhold at selv idag har sværet ved det.... ?

Kan dette så ikke være en mulighed at andre væsner har "sået" de fornødne frø til at starte vores civilisation???

/CaiNe

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 23:35

Citat
Tro er kommet for at blive
Det skal du så ikke tro på

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-06-08 23:37

Om 100.000 år er jorden gået til grunde, enten p.g.a. menneskeskabte problemer eller fordi vi er ramt af noget fra rummet eller fordi vi er brændt op fordi jorden er ramt af noget som får jordens bane tættere på solen. Så hvad har det at gøre med en gud eller noget overjordisk.

Og du skal ikke prøve at overbevise mig om tro. Jeg er født ateist og vil altid være ateist. Men for min skyld kan ethvert menneske tro på gud, allah, budda, de skal bare ikke slås og ikke forvente at jeg skal tro på noget bare fordi de tror.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-06-08 23:44

Citat
jeg håber at vi en dag konstaterer en anden eksitens et sted i universet eller måske endda skaber kontakt.

Og det ved du godt det bliver ikke i vores tid, de er der ude men de er meget langt væk og nej det er ikke gud eller muhamet eller butha, men et andet liv, måske gode,måske onde måske ????????????????