/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
udskrift fra internetsider
Fra : eifild01
Vist : 386 gange
27 point
Dato : 16-06-08 08:41

Jeg kan ikke udskrive fra internetsider, problemet er opstået for nylig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-08 08:46

IE7 ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 09:04

Det kunne min nabo heller ikke - det viste sig hans printer IKKE var tændt

Du må liiige komme med nogle oplysninger/fejlmeldinger....

DEr er INGEN der kan gætte sig til fejlen ud fra DE oplysninger...

Kommentar
Fra : eifild01

Dato : 16-06-08 09:26

Der kommer ingen fejlmelding - ikonet til printeren kommer på proceslinien men der er ikke noget til udskrift (printeren viser 0 dokumenter venter). Jeg har prøvet at bruge udskriftsikonet og højreklikke på siden og udskrevet herfra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-08 09:33

Hvilken printer ?
Hvilken browser ?
Hvilket styresystem ?
Er den overhovedet installeret ?

Tryk på "filer" "vis udskrift" - kan du overhovedet se noget ?

Kommentar
Fra : eifild01

Dato : 16-06-08 10:19

Det er en HP printer
Windows Internet Explorer 7
Vista
Ja den er installeret
Ja jeg kan se at der er 0 dokumenter venter
Printeren fungerer på alle måder undtagen når den skal udskrive fra internet, den opfører sig som om den printer frem til selve printet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-08 11:39

Bruger du funktionen: Filer- Udskriv (anbefales) eller klikker du på printer ikonen på værktøjslinjen ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-06-08 17:06

Prøv lige og gå ind i printer og fax enheder og fortæl os så lige hvor mange printere der er installeret, der jo en standard installeret "printer" af windows, Microsoft XPS Document Writer og Microsoft Office Document Image Writer. Vælger du den rigtige printer når du vil printe og med den rigtige printer mener jeg din printer.

Kommentar
Fra : eifild01

Dato : 17-06-08 09:51

Der er kun 1 printer og jeg har prøvet begge udskriftsmetoder uden resultat

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-06-08 20:40

jeg har sendt en privat besked til dig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-06-08 01:58

Webnoob du skal tillægge dig nogle andre vaner, Kandu er en viden delings forum, lad være med det der pjat med private indlæg, det kan måske forsvares hvis tråden bliver udvandet, det er ikke tilfældet her

Kommentar
Fra : porse25

Dato : 21-06-08 23:24

private indlæg nej,nej dårlig ide,så kan vi jo ikke lære noget,skjulte guldkorn er ikke nemme at få øje på.
bare lige det
porse25