/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
har slettet norton
Fra : azkp91
Vist : 869 gange
172 point
Dato : 14-06-08 13:50

hvilket program er bedst til at erstatte norton og findes gratis programmer der kan det samme

Kommentar
Fra : azkp91

Dato : 14-06-08 13:53

jeg kører windows e-mail på vista

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-06-08 13:54

Avast antivirus er ok, findes på dansk

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-06-08 13:56

Du kan hente den her, det er gratis, men kræver registrering
http://files.avast.com/iavs4pro/setupdan.exe

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 14-06-08 14:05

Her kan du se Malware checks sikkerhedspakke, der kun kan anbefales..

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=949

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 14-06-08 14:10

hej

jeg har også avast ,som jeg fik anbefalet af malwarwcheck, og den fungerer fint

jeg havde også norton før og husk at bruge norton removel tool tilsidst ellers kan du godt få problemer ( det fik jeg ) og fik første klasses hjælp af malwarecheck og kandusserne

her har du norton removel tool

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-08 14:26

og hvis det skulle være gået nogen næse forbi så er der ny service - i stedet for den gamle hijackthis log kategori - hos malwarecheck.dk og alle er velkomne med gratis oprettelse og brug af forum for hjælp - debat og råd

http://kandu.dk/tip18090.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-08 14:36

Jeg installerer Avast på alle de computere jeg kommer i nærheden af.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 182 point
Dato : 14-06-08 14:45

Ud over Awast så brug Spamfighter. Den er gratis i brug i et år og derefter får du en mail som fortæller at du skal enten købe programmet eller vælge den gratis udgave. Jeg valgte den gratis udgave. Du bliver i mailen hjulpet til at vælge den gratis udgave og den funger fint hos mig.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-06-08 16:42
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-06-08 20:28

AVG har jeg udskiftet med Avast 4, syntes at AVG efter opdatering til version 8 sløvede PC for meget, så AVG kan jeg ikke anbefale.

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : azkp91

Dato : 14-06-08 21:58

Tak for svaret granner01. Jeg har install. suoer spamfeighter, så jeg prøver den nu. jeg mener at jeg har fjernet norton også værktøj. Det er ærgeligt at jeg lige har betalt for 1 år og så lige derefter får problemer med norton.
hilsen azkp91