/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Der opstod fejl under kørslen.
Fra : axelbjarne
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 14-06-08 13:33

Der opstod fejl under kørslen.

Vil du søge efter fejlen?

Linje: 1

Fejl: Tegnet er ugyldigt

Er det ude på websiden fejlen ligger - eller er det hos mig? - I dette tilfælde er det når jeg vil læse Ekstrabladet.....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 13:36

Du kan slå disse ubetydelige fejl meldinger fra, jeg går ud fra at du godt kan læse på siden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-08 13:37

Det er sikkert på Ekstra Bladets side at er fejl, så slå fejl meldinger af ubetydelige fejl fra

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-06-08 13:39

Jeg har været inde og slå script fra....i browseren under advanceret - og jeg kan godt læse siden, når jeg tilstrækkelig mange gange har trykket på ja eller nej, hvor den spørger om jeg vil lede efter fejlen - og det vil jeg da selvfølgelig...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-06-08 14:19

Det er ikke det eneste sted jeg har problemer, bl.a. på Windows Live on-care....er der ikke et sted, hvor man kan kontrollere sine scripts og opdatere skidtet..????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-08 14:28

det er på det site du lander på

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-06-08 14:30

Det er de scripts der er på de sider du besøger browseren melder fejl om,denne funktion er for web udviklere,så de bedre kan finde fejl på deres hjemmesider og rette dem,det er ikke i din ende der er noget galt,gå ind i avanceret i ie og slå script fejlfinding fra.

Deaktiver script-fejlfinding (anden)
og

Deaktiver script-fejlfinding (internet explorer)

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 14-06-08 14:36

bag efter kan man dobbelt klikke nede i statuslinjen's venstre hjørne (et gult udråbs tegn)så kan man se fejlene,der er også syntaks her på kandu.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-06-08 15:56

Tak for svaret Manse9933.