/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Konvertering af word fil til PDF
Fra : foxdk
Vist : 397 gange
200 point
Dato : 06-03-03 13:38

Hejsa......

Jeg har et problem med min Acrobat Reader, når jeg prøver at konvertere et word-dokument til PDF via Acrobat. Processen stopper ved "printing". Har prøvet at reinstallere programmet, men det løser desværre ikke problemet? Følgende fejl-kode fremkommer:

%%[ ProductName: Distiller ]%%
%%[Page: 1]%%
%%[ Error: undefined; OffendingCommand: _&f31114y3X ]%%
%%[ Flushing: rest of job (to end-of-file) will be ignored ]%%
%%[ Warning: PostScript error. No PDF file produced. ] %%

Håber nogle kan hjælpe

/fox

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 06-03-03 14:45

Har du et specielt vandmærke og/eller en bundtekst der indeholder opslag?

Henrik, Slagelse

PS: Der findes nemlig andre konverteringsprogrammer der blot installerer sig som printdrivere -- det er min erfaring de er hurtigere end Distiller funktionen i Acrobat...

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 06-03-03 15:07

prøv evt. dette:
http://www.fineprint.com/

Installerer sig selv som printdriver.

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 06-03-03 15:42

har løsningen men først piontene

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 06-03-03 15:44

Alkoy >>> hvad mener du???

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 06-03-03 15:50

alkoy skriver ofte denne besked...... Hvor er kandu.dk i dette her??? Det er en mærkelig måde - giv pointsene først, så skal jeg prøve at svare -- håber ikke folk falder for denne form for plat.

Catbody - dit svar er godt...

Mvh

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-03-03 16:31

Hej Fox,

nu ved jeg ikke om du har den fulde version af Adobes PDF program, eller om det bare er den gratis version du ka' downloade...

hvis det er den gratis du ka' downloade mener jeg ikke denne funktion er indbygget, hvorimod hvis det er den fulde version du har, så tror jeg der er noget galt med den...

hvis det det er den gratis version af acrobat reader... ka' du evt. prøve at kigge på disse links...

Free PDF Home and News... -->
http://www.webxd.com/zipguy/freepdf.htm
du ska' lidt ned af siden for at finde programmet... eller trykke på "download" linket

og der er også denne side... som indtil videre stiller deres program til gratis afbenyttelse... hvor lang tid de bliver ved med det... har jeg ingen anelse om... "The Pdf995 Suite"... -->
http://site4.pdf995.com/download.html

PDF 995 suiten sku' ku' konvertere Word til PDF, jeg ved ikke lige med det andet program...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 06-03-03 19:16

Hej foxdk!

En anden mulighed er at udskrive dokumentet til en PDF.fil direkte fra Word med PDF-mailer der ser ud som en printer; men i stedet for udskrift på printeren dannes der en PDF-fil der så igen kan læses af Adobe Acrobat m.fl.

Man kan læse mere om PDF-mailer og downloade en gratis PDFMailer Promotion vers. via:
http://www.pdfmailer.com/cgi-bin/pdfmailer/main.cgi?lan=us&file=startframe set

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : lafrier

Dato : 06-03-03 22:08

Hej Foxdk,

Jeg har også ofte haft problemer med distilleren, prøv istedet at printe til PDFWriter, der også er installeret som en printer, dette virker hver gang fro mig.

/Lars

Kommentar
Fra : hemse

Dato : 24-02-06 15:12

Hej!
Jeg ville også finde et gratis program, der lægger sig som en printer prøv evt.
www.pdf995.com

Det virker hver gang