/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Alias
Fra : RichardStrand
Vist : 768 gange
50 point
Dato : 10-06-08 23:29

Jeg undrer mig over hvorfor der næsten ingen af brugerne der bruger deres rigtige navne. Er de bange for at blive afsløret eller vil de bare ikke kendes ved deres spørgsmål og svar?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-06-08 23:31

Hvis man har et alias (gætter jeg på) så er mange ikke bange for at dumme sig. Nogle bruger det også til at moppe andre.

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 10-06-08 23:35

OK "granner01" - måske skulle jeg så lave mit navn om - jeg dummer mig tit, men i fuld offentlighed og det gør ikke ondt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-06-08 23:52

Jeg ved godt at det ikke gør ondt at dumme sig, man lærer som regel meget af det.

Helle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 00:13

Hvor ved du fra at vi ikke gør det??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-06-08 00:16

Orrrrkkk jeg har dummet mig mange gange, det kan man ikke undgå, men jeg har da lært af det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 00:19

I øvrigt forbløffende så mange spørgsmål du har som annulerede.... Det er en lile smule uforskammet overfor de brugere som forsøger at hjælpe dig

Citat
Annullerede spørgsmål fra RichardStrand

Alle grupper side : 1 2 af 2

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 12-11-07 200 Ledningsdiagram til Alazzurra (2) Motorcykler

2 09-11-07 100 God støjsvag integralhjælm (5) Motorcykler

3 06-11-07 100 Afkortning af sidestøtteben (6) Motorcykler

4 12-10-07 200 fjernelse af staferinger (6) Motorcykler

5 09-10-07 100 Maling af motorcykel (3) Motorcykler

6 09-10-07 100 Maling af motorcykel (1) Motorcykler

7 28-08-07 100 Reparation af buler i tank (19) Motorcykler

8 27-03-06 200 Oliekølerslanger til Toyota (1) Biler

9 10-11-05 100 Computer går i stå. (18) Pc'er

10 06-09-05 100 Halsedisse Engelsk flag (6) Motorcykler

11 12-06-05 100 Ny Harley Sportster (8) Motorcykler

12 21-04-05 100 Fælg til AUDI 80 2,3 fra 1993 (3) Biler

13 19-04-05 400 Grafikkort og VGA (24) Grafikkort

14 19-04-05 200 SIMS2 - grafikkort og VGA driver (4) Computerspil

15 24-01-05 100 Køb af reservedele online (5) Motorcykler

--------------------------------------------------------------------------------
[1-15] af 18 side : 1 2 af 2

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-08 02:55

Jeg er ikke bruger på Kandu for at udlevere mig selv, derfor ikke mit rigtige navn kun forbogstaverne, der står det som andre brugere behøver at vide om mig og min viden i min profil, hvorfor skulle man bruge sit rigtige navn overfor vildt fremmede mennesker, som man ikke aner en disse om ? De bor sandsynligvis i den anden ende af landet og vil altid være unavngivne profiler som jeg kun har berøring med gennem Kandu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 02:59

Citat
som jeg kun har berøring med gennem Kandu

HWA???? Sideer du og berører brugerne din grissebasse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-08 03:47

Jeg skal nok lade være med at gramse på dig Klumme

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 11-06-08 06:56

Svar til Klumme

Det må være min fejl. Spørgsmålene er annullerede fordi jeg har fået svar og har altid svaret taknemmeligt for svarene. Hvad skal jeg gøre andet end at annullere??

venlig hilsen

Richard

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 08:01

Det samme som du har gjort de steder, hvor du har lukket dine spørgsmål, spm f.eks.
http://www.kandu.dk/Spg121048.aspx#1372407

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 11-06-08 08:32

Du skal også huske at det er svært at bruge sit rigtige navn flere gange, og med alle de dobbeltprofiler som ligger og flytter point skal der jo nogle ekstra til.

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 11-06-08 08:38

Hej Klumme

Jeg må være dum (og det kan alle jo se da jeg bruger mit rigtige navn) jeg kan stadig ikke se hvordan jeg skal gøre!

Skal jeg acceptere svar? - lukker jeg dermed sagen ?

Richard

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-06-08 08:56

Ved accept af et spørgsmål viser man at spørgsmålet er afsluttet, men det kan stadig ses og kommenteres - dog får spørgeren ikke flere mail fra det spørgsmål.

Hilsen fra multiprofilaren.
Emesen / e.c / Emesen. / Eyvind

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 11-06-08 08:59

OK - tak Eyvind - multiprofilaren

Jeg skal nok gøre det rigtigt fremover - det lover jeg også Klumme så han/hun ikke lægere har en god grund til at kalde mig uforskammet.

venlig hilsen (også til Klumme)

Richard

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 09:13

Jamen det er jo fint. Dit sidst annullerede sp. er fra juli 2007 så du har nok fundet ud af det, selv om det åbenbart tog dig 3½ år. Men okay... det er osse svært

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-08 09:17

Hm..., moderator og molokyle er samme person, men hva' vil du bruge personens navn til?

</HENRIK MORTENSEN>

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-08 09:19

Herbert Olsen her

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 11-06-08 09:23

Hej Henrik - jeg vil ikke bruge personens navn til noget. Jeg undrede mig bare over at så mange mennesker (som sikkert er gode mennesker med meninger) har brug for at "skjule" deres navne og identitet.

Nu synes jeg at jeg har fået svar nok og accepterer hermed og afslutter spørgsmålet inden jeg får flere unødvendige svar.

venlig hilsen og tak for indsatsen til alle.

Richard Strand

Godkendelse af svar
Fra : RichardStrand

Dato : 11-06-08 09:24

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 09:26

Citat
har brug for at "skjule" deres navne og identitet.

Luk du bare. Du fatter det ikke alligevel. Jvnf. http://www.kandu.dk/spg122431.aspx#1388336

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-08 09:29

Velbekomme

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 11-06-08 10:11

,,,, omvendt kan man da undre sig hvorvor du gerne vil flashe dit navn ???

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 11-06-08 10:12

,,,,, men det kommer der nok aldrig svar på !!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-08 11:15

Hvem garanterer for at dit navn er det rigtige?
Læg venligst et billede ud på nettet af dit kørekort Richard øeee
eller???

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 11-06-08 11:26

Der ligger et billede

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-06-08 11:39

Af ???

Nu skal jeg nok lade være med at drille dig mere

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 11-06-08 16:36

En sidste kommentar til Klumme:
Jeg har nu blacklistet dig. Jeg behøver ikke dine grimme kommentarer - jeg sagde pænt undskyld for min uvidenhed.
Personer med dit snæversyn gør det svært at deltage i den slags åbne diskussioner. Det er vel ikke nødvendigt at være uforskammet og komme med fornærmende kommentarer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-08 21:53

RichardStrand -> Nu ligger det mig i dén grad ikke på sinde, at forsvare profilen Klumme !!!

...MEN: Man ka' sgu da ik' med go' samvittighed; først blackliste en profil i sit spørgsmål og derefter tilsyneladende stille selsamme profil et spørgsmål:
Citat
Det er vel ikke nødvendigt at være uforskammet og komme med fornærmende kommentarer.

...oder?

Nåeh... La' nu det ligge

Go' da' ...alle zusammen

</MOLOKYLE>