/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke bruge tilsendt links
Fra : lelit
Vist : 639 gange
40 point
Dato : 10-06-08 21:49

Hej,
Kan ikke finde ud af hvilken indstilling i Outlook Express skal jeg ændre for at igen kunne bruge links
sendt i emails.Skete lige pludselig.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-06-08 21:57

Hvis du prøver og gå ind i Funktioner -> Indstillinger -> Læsning og fjerne fluebenet i "Læs alle meddelelser som almindelig tekst", klikke "OK" hele vejen tilbage og genstarte outlook express så skulle du gerne kunne klikke på de links der er i de mails du modtager.

Kommentar
Fra : lelit

Dato : 10-06-08 22:50

Tak for svaret men fluebenet var ikke aktiveret dvs. problemet er ikke løst, desværre.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 10-06-08 22:59

prøv indstillinger>Sikkerhed
Fjern flueben i "Bloker billeder og andet eksternt indhold"
Evt også den ovenover...

Kommentar
Fra : lelit

Dato : 10-06-08 23:14

Den var heller ikke aktiveret, problemet består

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-08 02:52

Funktioner
Indstillinger
Faneblad avanceret

Sæt den til STANDARD

Hjælper det heller ikke må du finde et andet mailprogram....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-08 03:58

Et forslag som før har hjulpet: Gå ind i Angiv programadgang og standarder, den finder du sandsynligvis allerøverst i Alle programmer, ellers gå til Kontrolpanel - Tilføj og fjern programmer, så har du knappen Angiv programadgang og standarder ude til venstre, hvis du kun bruger Windows programmer, Windows MediaPlayer, Internet Explorer, Outlook Express så sæt prik i Microsoft Windows og klik på Anvend og Ok, ellers sæt prik i Brugerdefineret og sæt dine indstillinger der, hvis ikke det hjælper så prøv at flytte prikken, genstart computeren og flyt så prikken tilbage til der hvor du foretrækker klik Anvend og Ok

Kommentar
Fra : lelit

Dato : 11-06-08 10:41

Tak til o.v.n, det virkede, også tak til de andre...

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 40 point
Dato : 11-06-08 11:44

Selv tak, nu du har fået løst problemet må du gerne lukke spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : lelit

Dato : 11-06-08 12:14

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-08 12:18

Velbekomme og forsat god dag