/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
-alkoy-
Fra : solgaard
Vist : 356 gange
1 point
Dato : 05-03-03 22:07

----------har løsningen men først pointne---------------
haha

ja det skal du nok få mange point ud af...

Bliv ved med det så er du da helt sikker på at lukker deres spørgsmål og venter på dit brilliante svar..! tror jeg ik...!

solgaard

Kommentar
Fra : clemmedk

Dato : 05-03-03 22:53

får jeg så point på dette spørgsmål

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-03-03 23:04

Lidt mærkelig at denne person alkoy ikke ligger øverst på listen herinde
det lader til at ham/hende kan løse alles proplemer
En lidt meget mærkelig måde at komme frem på.
http://www.kandu.dk/dk/spg/12233
http://www.kandu.dk/dk/spg/12232
http://www.kandu.dk/dk/spg/12237
http://www.kandu.dk/dk/spg/12238
MVH Brian

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-03-03 23:08

Ja men frem med svarene vil han/hun åbenbart ikke..
Håber da ik at der er nogen der falder for det.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-03 10:32

Ja, og læg mærke til at stavefejlen gentager sig hver gang han/hun/den svarer...............

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-03-03 10:56

gentager lige mig selv - og kopierer ind her hvad jeg netop har skrevet i et andet indlæg - synes så mange som muligt bør se det :

[citat]
Ja, det er da drøn frastødende det der alkoy - og desuden hedder det ikke "har løsningen men først pointne" men "har løsningen men først POINTENE" ......

desuden snyder du, alkoy - i dette link brændte du spørgeren af, noget så eftertrykkeligt - så til andre : lad være at hoppe på den, med POINTENE først og svar bagefter.

http://www.kandu.dk/dk/spg/11543
[/code]

Hilsen Fnoller

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-03 11:40

Har læst hans/hendes/dens fiduseri. Det er under lavmålet.

alkoy = åbenbart 0-moral

Hvem er du alkoy, eller er du ræd for at give dig tilkende?

Kan og vil du noget seriøst, eller er det hele bare en stor joke?

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 1 point
Dato : 06-03-03 17:37

Jeg har sendt en mail til kandu.dk og modtaget flg: svar:

[citat]
Tak for hjælpen Rellom.

Nu vil vi ikke se Alkoy mere på kandu.dk, før han kan komme med en god forklaring på hans fremprosning.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)
[/code]

Så nu skulle problemet være løst.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-03-03 17:39

Hej Rellom

Det lyder godt

Godt gået

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-03-03 17:41

jeps - der er kommet andre boller på suppen - godt gået Kandu ( nok en gang )
håber ikke jeg nogensinde bliver ( alt for ) upopulær ....

men spøg til side - tror faktisk denne "kort proces" strategi er det der længe har skullet til ....

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 06-03-03 17:44

så er der en mere der er faldet i http://www.kandu.dk/dk/spg/12255

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-03-03 18:25

årh hvad ( nogle tynde papbiler ) havde jeg nær sagt

- man må da håbe at Kandu kan returnere folk deres point ... der er jo mange for hvem 120 point er en del ..... årh ja en flab !!!

Kommentar
Fra : projektleder

Dato : 06-03-03 21:08

En hilsen fra: projektleder til den vildfarne surfer og KANDU.

Min debut på kandu-service har bevirket, at jeg efterfølgende har fået interesse i at undersøge nærmere hvilke spilleregler, der er gældende for nærværende service. Det er synd for denne ellers udmærkede service-funktion, at enkelte vildfarne netbrugere skal ødelægge hele grundideen.
Hidtil har jeg gjort brug af servicefunktioner på nettet, hvor der trods alt kræves en minimum af etisk adfærd - såfremt udelukkelse ikke måtte blive et slutresultat.

Under henvisning til ovenstående indlæg fremgår det, at den vildfarne netbruger har boltret sig i dette forum gennem længere tid - alt for længe. Til de KANDU-systemansvarlige vil jeg blot sige: "Ta`jer dog sammen og få gjort noget ved det, Der er noget og slås for, så de mange brugere fortsat kan nyde gavn af denne service".

PS: jeg har efterfølgende henvendt mig til hidtil anvendte netsteder.

Med venlig hilsen
Projektleder

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-03-03 21:13

Projektleder

Hvis du læser lidt længere oppe på siden vil du se at Rellom har kontaktet Kandu og omtalte er hermed blevet bortvist..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-03-03 21:52

Hej projektleder.....

som solgaard så rigtigt nævner er der via Rellom taget kontakt til Kandu - og vedkommende er bortvist - og uden at fornærme nogen som helst vil jeg sige dig - at det er dælendytteme en klar forbedring af stedet her .... det har ikke altid været så "konsekvent" herinde - Kandu har på det seneste foretaget ændringer og forbedringer ..... og det ser ud til vi er på vej mod et mere tåleligt forum for de fleste.

Håber ikke det er med til at "skræmme" dig væk herfra igen -

Hilsen Fnollerpige / Karina

Kommentar
Fra : projektleder

Dato : 06-03-03 22:06

Solgaard

Jeg tilkendegiver jf. ovenstående, at jeg har læst diverse indlæg - og heraf forstået, at KANDU allerede har rettet henvendelse til pågældende vildfarne "pointne-jæger".

Det handler ikke om tumpen, der hoppede på den - og fortsat gør det. Det handler primært om, at de KANDU-systemansvarlige skal på banen mens spillet foregår, hvis pågældende vil have indflydelse på spillet fremover.

Afsluttende indlæg
Projektleder

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 10-03-03 22:56

Tak for svaret Rellom.