/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Vil du lave en animation?
Fra : hejdi
Vist : 582 gange
185 point
Dato : 04-06-08 21:27

Hejsa.

Håber der er en der ude som har tid og lyst til at hjælpe mig lidt...
Jeg skal ha lavet et billede/animation (som på forsiden af min hjemmeside: www.lovepictures.dk)
MEN... Nu kan jeg bare ikke huske hvordan jeg gør

Sidst lavede jeg billede i Jasc Animation shop - Det går også fint nok med at lave den inden i jasc animation shop, MEN... så snart jeg skal gemme den, bliver den så lidt grumset at se på

Nu har jeg sat og bøvlet med det i et par timer, og jeg kan stadig ikke finde ud af hvad jeg gør forkert... SÅ HJÆÆLP MIG!!!! Inden jeg bliver skør

Send mig evt. en mail: hejdi@freeuk.com

Håber virkelig der er en der uden, som lige hurtig kan hjælpe

KNus Hejdi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-08 21:44

Retter lige dit link.
http://www.lovepictures.dk

Kommentar
Fra : hejdi

Dato : 04-06-08 21:47

Tak skal du ha...

Du kan vel ikke hjælpe mig???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-08 21:50

Hej

Måske du kan få noget ud af dette:

Click the Save button.
The Save As dialog will appear so you can name your animation and then the GIF Optimizer will appear [Animation Quality vs. Output Quality].

Moving the 'Better Image Quality' slider down will reduce the file size by lowering image quality.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-06-08 21:58

du skal rykke lidt på indstillingerne i animations shop
du kan stille den i standard og en i midten og en øverst den går bedst i midter indstillingen og hvis du gør det, at du opretter en ny ud fra eksisterende så vil din originale stadig ligge korrekt i baggrunden.
det tager lidt tid før du har en du bliver tilfreds med, de bliver lidt grynet næsten lige meget hvad du gør.

kig her hvad jeg vrøvler om http://www.ritaolesen.dk/psp/figurer/pige_m_pude/03_pige_ani3.htm
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : hejdi

Dato : 04-06-08 22:03

Kan stadig ikke få det til at virke

Er der måske en af jer som vil være sød og lave et til mig hvis jeg sender jeg billederne, som skal sættes sammen til en animation?

Kommentar
Fra : hejdi

Dato : 04-06-08 22:17

Det skal lige siges, at det IKKE er billede på min hjemmeside, som er noget glat med.
MEN den nye som jeg er ved at prøve på at lave.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-06-08 22:45

har du prøvet at gemme dem som gif i psp eller dit billede behandlings program inden du henter dem ind i animation shop?
du kan nemlig se om det er konverteringen der går galt fra jpeg til gif allerede på det tidspunkt.
har du image reader til adope photoshop f.eks så er den lidt bedre til at håndtere det.
Mvh Bevi54.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-08 22:48

bevi54 har ellers lagt et rigtig godt link

tegner du direkte i animation shop ? så skulle det jo helst ikke gå galt - men det sker jo. Du kunne jo begynde at tegne i paintshop og kopiere billederne direkte over i animation shop.

kig så lige på fanen view - og derpå preview in webbrowser (vælg den du bruger som standard og som din side bruger) - så kan du se om den skal rettes til, og bruge bevi54`s vejledning