/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java programmering - netbeans
Fra : Emmapigen
Vist : 368 gange
37 point
Dato : 04-06-08 21:16

Hej

Jeg er i gang med at lave en frame i netbeans, men har problemer med følgende opgave:

"Jens Andersen som styrer salgsafdelingen vil gerne have at systemet kan fremvise en kundeliste. Det har altid været krævende at lave med det gamle system. Han vil også gerne kunne hente en liste over kunder der gerne vil modtage deres nyhedsbrev. Han vil gerne være den eneste der kan slette kunder og det skal kræve et kodeord. Dette kodeord skal kunne ændres. "

Hvordan laver jeg et kodeord, der kan vise en tekstboks i framen, både ved forkert indtastet kode og ved rigtig kode, og så skal kodeord selvfølgelig også kunne ændres?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 05-06-08 03:59

Du er vist nødt til at forklare, hvad du indtil nu har forsøgt dig med?
At "frame i netbeans" siger mig kun, at du arbejder i et specielt udviklingsmiljø... Emnet er "Java"??? og du fortæller noget om nogle lister osv., der kræver et kodeord. Jeg kan ikke se, hvor "java" kommer ind i billedet..
Indtil videre tænker jeg kun på HTML...

Kommentar
Fra : molokyle