/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Hvordan oversætter man en .Net
Fra : Bille1948
Vist : 524 gange
300 point
Dato : 01-06-08 12:00

.exe og .dll filer kan normalt oversættes til dansk ved at bruge en ressourceeditor som f.eks. Restorator fra www.bome.com men hvorledes oversætter man .net appliktioner?

Nogen, der har et godt bud?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-06-08 12:23

Du kan ikke ha' søgt længe inden du har opgivet, jeg har med en enkelt søgning på google fundet det her.
http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=translate+.NET+application&meta=

Annuller spørgsmålet
Fra : Bille1948

Dato : 01-09-08 22:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål