/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Johannes Hamann
Fra : Rytterknaegten
Vist : 421 gange
200 point
Dato : 05-03-03 00:46

Da min kæreste søger sin Far vil jeg lige prøve om nogen af Kandu`s brugere kan hjælpe? Jeg har ikke meget at kunne oplyse. Men navnet skulle være een Johannes Hamann el. Harmann. Anslået alder omkring 75 År. Han skulle vist være fra Struer egnen og var Søn af en velstående Gårdejer på Struer eller Skive egnen? Min Kæreste hedder Elsebeth og født i Århus d. 23 Marts 1954. Mvh Rytterknaegten.

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 05-03-03 03:28

Har du prøvet krak,mostrup og lign.? Ellers er der folkeregistret men det koster noget at få oplysninger der.
Hvad med kirkebøger i det sogn som din kæreste er født i,det kunne også være en mulighed.
V.H.1april

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-03-03 06:59

Hej til Rytterknaegten,

Det er rigtigt hvad 1april skriver, prøv Krak osv. men måske du også kan bruge dette link i din søgen http://www.genealogi.dk

Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 200 point
Dato : 05-03-03 07:06
Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 05-03-03 09:09

prøv at kontakte det lokalhistoriske arkiv i Skive og hør om de kan finde navne i vejviseren fra f.eks.1940 eller om de kan finde det andre steder i deres arkivalier.?

Lis

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 16-04-03 07:08

Tak for svaret CLAN.