/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hurtig hjælp søges - fejlkode
Fra : Madonnaen
Vist : 4438 gange
100 point
Dato : 31-05-08 11:13

jeg har siden igår eftermiddags ikke kunnet hente mine mails???

Jeg har windows live mail og har alle mine konti under "samme tag" og det har virket i over et halvt år...

Er der nogen der har samme problem evt. har kendskab til at serveren er nede eller som ved hvad det kan skyldes?

Denne kode får jeg når jeg søger fejlfinding:

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Hotmail (xxxxxxxxxx). Det er ikke muligt at logge dig på Windows Live ID i øjeblikket. Prøv igen senere.

Serverfejl: 0x80048820
Server: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail – fejl-id: 0x80048820

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-05-08 11:15

Næh det virker her, live.mail og outlook express under samme tag.

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 31-05-08 11:17

det var sært... håber ikke der er sket en alvorlig fejl, for jeg har en masse vigtige breve at hente idag... kan slet ikke komme på... heller ikke gennem msn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-05-08 11:18

Har du internetforbindelse?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-08 11:20

Jeg kan godt logge ind på min hotmail, har du ændret noget på computeren siden sidst du loggede ind på hotmail ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-08 11:21

Kan du godt logge på Messenger ?

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 31-05-08 11:23

Når jeg laver en statur står der en gul trekant ved standardgateway???

Giver det noget?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-08 11:26

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Hotmail (xxxxxxxxxx). Det er ikke muligt at logge dig på Windows Live ID i øjeblikket. Prøv igen senere.

Den meddelelse fik jeg også i går, men der gik kun få minutter, så var problemet løst.

Men jeg kan ikke huske "serverfejlen"

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 31-05-08 11:26

status sku der ha stået.

Ja jeg kan godt komme på internettet... men ikke logge på msn længere, det kunne jeg delvist igår!

Nej jeg har intet ændret på min pc... har en bærbar med vista -

Håber på hjælp!

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 31-05-08 11:28

Ind imellem kan jeg ikke engang få live mail vinduet frem... når jeg klikker på min email knap for windows live mail, tænker den et par sekunder og så sker der ikke mere....

arggghhhhh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-08 11:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 11:39

Fjern dine cookies og log ind igen.....

Der er gået "ged" i dit password/passport........

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 31-05-08 11:48

kunne godt logge på i browseren... hmmm

og prøver lige at fjerne cookies

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-08 11:51

Din firewall spærrer for Live mail

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 31-05-08 15:36

har ikke kunnet komme på kandu heller... har haft lukket for pc'en en tid og åbnede igen efter sletning af cookies m.v.

Kan stadig ikke hente mails!!!!

Jeg fatter ikke hvad der foregår..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-08 17:42

Nej når du har slettet cookies så skal du logge ind igen, kan du komme på internettet eller slet ingen forbindelse ?

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 31-05-08 18:25

Har tjekket min forbindelse... den er ok
har fjernet coocies
har tjekket om det er min firewall
har forsøgt at logge på mine emails fra browseren, og dette lykkes ind imellem...

men jeg kan stadig ikke hente mine mails i mit live mail program... grrrr

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-08 18:35

Du må så lige checke den firewall en gang mere, problemet er i dine sikkerheds indstillinger og/eller din Live Mail, har du nyeste udgave ? Ellers opdater nu

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 31-05-08 19:24

Nu virker det hele som det plejede igen... jeg er ET STORT SPØRGSMÅLSTEGN!!!!

Nå men tak for jeres hjælp... må jo give point efter ihærdighed så når ingen af jer kunne give mig den helt rigtige hjælp.

Tak for i prøvede da.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : Madonnaen

Dato : 31-05-08 19:25

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-08 19:53

Selv tak og god weekend, du kommer bare igen hvis der kommer problemer igen