/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Reklame på Kandu.dk
Fra : Nick10
Vist : 779 gange
30 point
Dato : 28-05-08 17:19

Er der nogle der kan huske den reklame for et oversættelses program der var for et stykke tid siden her på Kandu.dk som reklame oppe i toppen af siden?
mener det hed noget med Translation ;)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-08 17:22

Der er rigtigt mange af den slags programmer, men fælles for dem er, at de fleste oversætter af hækkenfeldt til

her er et udsnit---- men måske det var en reklame for google nye oversætter?

http://www.middelfart-gym.dk/fag/fag/onlineordboeger.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-08 17:23
Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 28-05-08 19:58
Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 28-05-08 22:35

tak for de mange links, men jeg leder efter et software så man ikke behøver at være på nettet for at kunne oversætte.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 30 point
Dato : 29-05-08 11:56
Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 29-05-08 18:53

Ja det er præcis det, mange tak.

Godkendelse af svar
Fra : Nick10

Dato : 29-05-08 18:53

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-08 11:48

Citat
men fælles for dem er, at de fleste oversætter af hækkenfeldt til
Det er da ligemeget Refi. Alt er bedre end det, som denne småtkørende Nick10..... 6 kl. folkeskoleelev m. støttelærer, selv kan levere. Han bestiller ikke andet end at spilde andre Kandubrugeres tid med sine idiotspørgsmål, som han alt for ofte bare anullerer, på trods af at der er masser af kvalificerede svar.