/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
ALT er væk i OE
Fra : taliskoko
Vist : 598 gange
300 point
Dato : 19-05-08 17:49

Hey.

En veninde jeg har, ringer og er meget presset fordi hendes firmas emails er VÆK.

Hun benytter Outlook Expresse, og lukker program/PC almindeligt ned igår. Nu idag da hun åbner OU ser programmet ud som om det er helt frisk installeret, altså med "velkommen til OU...." i
Indbakken, men ALT andet er væk. Også adresse kartotek og mail konti.

Hvor er hendes mails henne ???????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-08 17:52

Prøv engang at læse i denne tråd

http://www.kandu.dk/spg121503.aspx

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-05-08 18:05

Hun skal bare importere dem fra sin backup.

Forklaringen kan være at hun har logget på som en anden bruger.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-05-08 21:11

Det hænder at Outlook Express under opstarten laver en fejl og ikke får indlæst de filer som er mail, kontakter og kalender. Det kan afhjælpes ved at genstarte programmet.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-05-08 23:37

Det viste sig, efter jeg måtte køre dertil, at Microsoft Outlook(MO) som er hendes mail program havde kludret sig samen med OE. Således at når man startede MO via den normale genvej på skrivebordet, så startede OE (som jo så var helt tomt og bart).

Men når man startede MO via Office pakken dukkede det kendte og brugte email program op.

Efter liiiige at have regnet den ud, slettede jeg blot alle genveje(for at undgå fremtidig forvirring) og trak en frisk genvej fra Office ud, og så funkede det.

Tak for alle indspark.!

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 150 point
Dato : 20-05-08 08:57

For at du/vendinden ikke skal løbe ind i samme problem, så hit ud af om det outlook, eller expres hun vil bruge.

Højre klik på proces linje -egenskaber-menuen start-tilpas
Under generelt og vis i menuen start er der "flueben" i E-mail her vælger du fortrukne program til mail i jeres tilfælde Outlook

Det kunne være outlook expres - outlook - win mail den vil så vælge dennne "foretrukne" og ikke se så meget på hvilken genvej du har trukket frem, men valgte ï E-mail

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-05-08 09:34

frostys: Det er også gjort nu!

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 18-07-08 20:38

Tak for svaret frostys.

Jeg skal jo lukke spørsgmålet!