/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad betyder dette ikon?
Fra : valde.
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 18-05-08 19:54

Hej med jer!

Hvad betyder det ikon der sommetider kommer efter besvarelsen af et spørgsmål ? Jeg kender jo nok hængelåsen og vækkeuret; Men det jeg snakker om er nærmest overkroppen af en mand? Har man gjort noget forkert når det kommer?
Det kan ses ud for mit tip om lydbøger.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-08 20:07

Det fortæller at det er dit eget tip - havde det været ud for et spørgsmål, så er det fordi du har besvaret det.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 18-05-08 20:09

Det er kun dig der kan se den lille mand, vi andre ser en stjerne ud for dit tip, der betyder det er bedømt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-08 20:10

valde,

Hold musepilen over ikonet, så får du svar på hvad ikonet betyder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-08 20:15

"Dit tip er blevet bedømt" Det er det, der står/betyder.

Godkendelse af svar
Fra : valde.

Dato : 18-05-08 20:17

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-08 20:19

Tak selv valde