/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
overfører itune bibliotek fra
Fra : james25
Vist : 417 gange
97 point
Dato : 13-05-08 21:08

Hey !

Jeg har før fået hjælp til at overfører mit gamle itune bibliotek fra min pc til min mac. Dette skete ved først at konsilder biblioteket og så kopier det over i den anden itune mappe.
MEN - da jeg i første omgang lage mp3ér ind i itune på pc´en blev det fra en ekstern harddsik. Nu er ca halvdelen af filerne blevet overført ved hjælp af "konsilder biblioteket" men ikke alle er kommet med - hvad kan dette skyldes ? og der kommer et udråbstegn foran numrene når jeg prøver at afspille dem. Derefter skal jeg manuelt finde den origianle mp3´s placering før jeg kan afspille. Dette bliver et meget stort stykke arbejde hvis det skal gøres manuelt. Nogle der har bud på hvordan det ellers kan løses. Mener selv at de fleste af mp3 erne ligger på computeren og de skal kunne afspilles uden brug af den eksterne harddsik.

Håber på hjælp !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-08 16:26

Måske fordi "nogle" af dem er gemt på en NTFS formateret disk og andre på en FAT32....

Mener ikke Mac kan læse fra en NTFS-disk

Men prøv at læse dette....

http://mediamac.comon.dk/index.php/forum/show/tid=89621

Annuller spørgsmålet
Fra : james25

Dato : 25-06-08 15:06

Der var ikke andet for end at starte fra en ende af og genindlæse mine mp3´er til itunes !