/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor har det været så godt
Fra : mangorossa
Vist : 615 gange
300 point
Dato : 11-05-08 23:23

Vejr idag?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-08 23:25

Fordi der ligger et højtryk over Danmark

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 11-05-08 23:31

fordi vi sviner så meget og ødelægger/ eller forbedrer... klar forbedring at vejret er deeeeeeeeeejligt

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 11-05-08 23:31

Det har været Mor's dag idag

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-08 23:33

Ja det er gode forslag..men ikke dem jeg leder efter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-08 23:35

Vi kan da IKKE vide HVAD du leder efter med mindre du fortæller det

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 11-05-08 23:36

fordi sommeren er kommet tidligt i år....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-08 23:37

Refi, du skal da gætte *GG*

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 11-05-08 23:38

fordi aberne flyver lavt

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 310 point
Dato : 11-05-08 23:40

Fordi det er nogles føsdag måske din Mango

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-05-08 23:42

Fordi det er en fridag

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 11-05-08 23:44

Du ramte plet yes..hold da helt k... hvor har jeg været sød *GG*

Når nu ingen har husket min fødsda´må jeg jo selv minde om den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-08 23:46

Så må det være fordi vi er 11 dage inde i det nye ferieår....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-08 23:47

Hvis Refi skal gætte, så vil jeg også være med: Fordi du skal have ændret på tallene i din profil
Citat
Hunkøn, 44år, nysgerrig ...videbegærlig, elsker humor

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-08 23:48

der var Sunowich hurtigere end jeg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-05-08 23:52

Nu igen :::::::::::::::::::::::::::::::::::.:::::::::::::::::::::::::

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 11-05-08 23:54

Tillykke

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-05-08 23:57

Takker og bukker
og sir tillykke til mango
som har fødselsdag
dem har hun så haft 44 af
og når man som dig
er glad så det smitter af
stråler solen fra himlens tag

-gange 10

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-05-08 00:10

Tusinde tak..ja jeg er en glad pige..og hold da op hvor har det været en dejlig dag og weekend.
Fik jo et weekendophold af min dejlige mand..vi var lige syd for grænsen på hotel, nøjjj hvor har jeg bare slappet af og nydt det.

Suno du er bare for kvik

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-05-08 00:14

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-05-08 01:24

Hej mango og TILLYKKEEEEEEEEEEE!!

Jeg kan godt se at spørgsmålet er besvaret men jeg vil da lige sige at grunden til det gode vejr, osse kunne være at vores, afdøde, bedstemor kunne være fyldt 100 år d.11.maj (lige nu er det jo blevet d.12.maj, fordi jeg først liiiige er kommet online, efter en go' lang dag).

Men altså - DU har fødselsdag OG vores bedstemor kunne have fødselsdag - hvis vi skal gætte på hvem der mon blev mest 'rund' d.11.5.08 - mon ikke det så var bedstemor som vandt?

Men alligevel - mere til dig, håber at du havde en dejlig dag!

Og jo - jeg fik skam flotte blomster i anledning af mors dag
Ha' en god 2.nd.pinsedag!
Venlige hilsener og Natnat fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-05-08 03:03

Med igår, mango!

Moster Lagkage

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-05-08 17:45

Tak skal i have og jotak, jeg havde en dejlig dag. Idag kom naboen og min store knægt og hans kæreste + min veninde til brunch, det var rigtig hyggeligt. Det er nu skønt når man kan sidde udenfor og spise.