/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
fritidsjob til en 13 årig
Fra : la-chica-line
Vist : 1137 gange
130 point
Dato : 07-05-08 23:19

Heej jeg er line på 13 år.

Jeg vil bare høre om der er nogen der kender nogle butikker hvor de ansætter børn og unge fra 13 år?

jeg bor i Horsens ;D jeg har prøvet at gå med reklamer men det gad jeg ikke..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-05-08 23:49

Prøv at spørge i forskellige forretninger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-08 01:14

Du skal først og fremmest have dine forældres tilladelse. Når du har den, så må du, som tidl. skrevet, opsøge alle de forretninger, som du kunne tænke dig at arbejde i; Måske også tankstationer. Tankstationer har nogle begrænsninger, såsom at arbejdstiden i weekenden skal ligge ml. kl. 6 - 14 og der skal være en voksen på arbejde sammen med dig.

Du kan kigge her. Der står en hel masse om det. God fornøjelse..... Pøj Pøj

http://www.boerneinfo.dk/Tjek+dine+rettigheder/Fritidsarbejde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-08 01:24

Lidt her om begrænsningerne

Citat
Så mange timer må du arbejde, når du er fyldt 13 år:

Du må højst arbejde 2 timer om dagen, de dage hvor du går i skole
Du må højst arbejde 12 timer i alt i løbet af en skoleuge
Du må højst arbejde 7 timer i træk om dagen på skolefridage og i ferien
Du må højst arbejde 35 timer i alt i de uger hvor du har skoleferie
Du må ikke arbejde mellem kl. 20 om aftenen og kl. 6 om morgenen
Du skal have en sammenhængende hvileperiode på 14 timer i døgnet

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-05-08 12:26

I den her varme - ja jeg tænker på is! Er der nogen isfabrikker i din nærhed+ De må have brug for nogen til at pakke her i sommer. Eller iskiosker,

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 130 point
Dato : 08-05-08 15:58

Hej du kunne også prøve at sætte en gratis annonce på nettet her, held og lykke

Citat
Jobannoncer og jobopslag for fritidsjob og ungarbejdere.
- Din annonce er online med det samme.
- Op til fire billeder.

OPRET DIN ANNONCE GRATIS NU

http://www.annoncelisten.dk/Kategori/fritidsjob-ungarbejdere-69

Godkendelse af svar
Fra : la-chica-line

Dato : 17-07-08 23:19

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-07-08 08:42

Selv tak