/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista's lydpanel....
Fra : rubse
Vist : 600 gange
80 point
Dato : 05-05-08 15:51

Da jeg fik vista var jeg glad for dens lydpanel....
For i vista's lydpanel kunne jeg tage lyden fra browser og msn o.s.v...
Men nu viser den kun "windows-lyde" også "itunes"....ikke andre...

Mit vista er fuldt opdaterede.....

Det kunne måske værre en opdateringerne der har ændret vista's lydpanel......

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 15:54

en ting til....
hvis der er et program der kan skrue ned for lyden på Browser og msn o.s.v...
Så vil jeg også gerne høre om det....

Tak på for hånd

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-05-08 16:22

Skal du ikke bare åbne dine programmer før de bliver vist?
De vises jo kun for kørende programmer..

vh Ben

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 16:26

ved det......
og Ja....jeg har programmer åben....

før viste den firefox, explorer og msn....og jeg har al det åben lige nu...-

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 16:27

og jeg kan ikke justere lyden på nogle af de programmer mere.....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-05-08 16:31

Prøv at klikke på enheder og flyt fluebenet...

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 16:34

jeg har kun et fluben der inde...og det er min "lyd out put"...

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 16:41

Jeg har lige fundet ud af at mit vista er sær...!
Nu viser den msn og explore...
hvad **** sker der.....

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 16:41

men deen viser stadig ikke firefox.....

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 16:54

Men findes der ikke et program lidt lige som vista's lydpanel....
alså hvis man køre xp, findes der så ikke en software"program" der kan
det samme som vista's lydpanel...?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 40 point
Dato : 05-05-08 17:36

Lav en systemgendannelse istedet for at sidde og makke med indstillinger. Et eller andet er åbenbart gået i kludder.

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 19:35

....
det kan jeg ikke....
til det skal jeg bruge en vista disk...
og jeg har en acer pc og acer sender ikke en cd med.....
og jeg gider ikke til at sende den ind......

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-05-08 19:52

Og hvis man tilslutter en LED til vekselspænding skal man huske en "friløbsdiode" til den modsatte spændingesperiode, da spærretning ikke er så stærk (ikke tåler særlig høj spænding..) i en led.
vh ben

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 19:57

?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-05-08 20:42

For at lave en systemgendannelse skal du IKKE bruge dvden. Der skal du bare gå i Start - I søgefeltet skriver du Systemgendannelse - Klik på det for oven i feltet og du skal nu vælge hvor langt du vil tilbage i datoer. Du kan nu sætte systemet tilbage til en dato hvor det virkede, eller hvor du ved at et virkede. Du mister ikke noget med du skal nok hente opdateringer igen.

Det var jo ikke en ny install der skulle til

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 21:38

...okay det viste jeg ikke...tak for den viden....
fijala...

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-05-08 21:42

men mit problem er pludselig løst jeg ved ikke hvordan eller hvorfor.....
for jeg har ikke gjort noget.....

så jeg tror jeg bare accepter et svar eller annulere spørsmålet.....

Så mit Spørsmål er ændret (sorry)...
det er ændret til "findes der ikke et program lidt lige som vista's lydpanel....
alså hvis man køre xp, findes der så ikke en software"program" der kan
det samme som vista's lydpanel...?"

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 06-05-08 06:03

Sådan gør du

1. For, at skræddersy lyden til dit Windows, skal du klikke Start, derefter ”Kontrolpanel” og så ”Lyd, tale og lydenheder”.

2. Her klikker du så på ”Lyde og lydenheder”.

3. Så åbnes der et nyt program, hvor du så oppe i toppen klikker på fanebladet ”Lyde”.

4. Her kan du så nede i bunden vælge hvilke lyde, du vil ændre samt høre de lyde, som du har nu.

5.. Hvis du vil ændre en lyd, klikker du på den indstilling, du vil have ændret og trykker så på knappen ”Gennemse”, hvor du så finder den lyd, du vil have ændret.

6. Hvis du vil have en lyd helt væk, kan du gøre det ved at vælge indstillingen ”Ingen”.

7. Herefter har du så fået lige præcis den lyd, du vil have i dit Windows og kan glæde dig til næste gang, du starter op med lige præcis din lyd.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-05-08 17:56

Endelig accepter et svar i stedet for at annullere. Det er så ærgeligt for dem der har brugt tiden på svar og de så bare bliver anulleret

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 09-05-08 17:47

hvis der ikke er et svar på omdet her spørsmål

"findes der et program lidt lige som vista's lydpanel....
alså hvis man køre xp, findes der så ikke en software"program der kan
det samme som vista's lydpanel...?"

Accepter jeg bare en eller anden....

og lige meget hvad vil jeg gerne sige tak, fordi i prøvede at hjælpe mig.....

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 09-05-08 17:48

jeg acceptere bare en eller anden på onsdag eller der omkring.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-05-08 20:03

Nu var det ikke lige sådan ment at man ABSOLUT skal acceptere et svar. Det foik jeg det visk nok til at lyde som om godt nok. Beklager

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 09-05-08 20:09

bare rolig "fijala" det var ikke din skyld.......
Jeg gad bare ikke og blive ved med at ha' et spørsmål så længe når jeg engligt ike skal bruge det til noget....det var bare hvis jeg nu var heldig, men det var jeg hvis ikke.....

så derfor vil jeg gerne have fjernet dette spørgsmål.....
og det er bedst for mig at acceptere et spørgsmål.
for hvis jeg annulere for jeg ingen point.....
så derfor acceptere jeg bare et eller andet på onsdag....

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 12-05-08 08:48

med mindre der er en der kan svare på det spørsmål...

"findes der et program lidt lige som vista's lydpanel....
alså hvis man køre xp, findes der så ikke en software"program der kan
det samme som vista's lydpanel...?"

Hvis der ikke er nogle der kan svare på det acceptere jeg bare en eller anden....

Godkendelse af svar
Fra : rubse

Dato : 15-05-08 13:25

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 15-05-08 13:26

sådan

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-05-08 16:45

Tak tak