/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Epson stylus color 680
Fra : acfan96
Vist : 349 gange
40 point
Dato : 02-03-03 19:27

Da jeg har en printer som er udgået af Epson produktion og vi kan derfor ikke opdrive nogen blæk/farve patroner til printeren, vil jeg høre om der er nogen som ved om vi kan få anskaffet to nye patroner som passer der til... Vi har valgt at undgå at bruge refrill til at fylde op... Håber at der er nogen som har nogen rigtige svar...

Mange tak

AC

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 02-03-03 20:09

hej AC

tjekkede lige http://www.edbpriser.dk/

Under tilbehør-Blækpatroner-Epson- "søgeord" 680- og vupti...sort og color at købe

Håber det var nok

fusses

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-03-03 20:10
Kommentar
Fra : fusses

Dato : 02-03-03 20:11

PS: Sort til 227.- og color til 190.-

Kommentar
Fra : purlund

Dato : 23-04-03 22:34

Hej AC.
Jeg har en printer af samme slags, og jeg køber alle mine patroner hos www.edbsiden.dk. En sort patron, kompatibel med T017, koster 62 kr. og en farvepatron, kompatibel med T018, koster 73 kr.
Der tillægges 55 kr. i fragt på alle bestillinger.
Held og lykke.

Purlund