/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Debatforum på hjemmeside
Fra : jacob.s.p
Vist : 870 gange
20 point
Dato : 03-05-08 09:11

Hvor finder man en side hvor man kan opload en debatside? Man kan få gæstebog, så kan man vel også finde en debatside.

et plus vil være at man skal kunne reg. sig selv.

Kan man finde det?

Håber nogle kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 03-05-08 09:13

Også et sted hvor man selv kan opload foto.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-05-08 09:31

Det findes skam i en udgave hvir du selv vælger hvilke moduler du vil benytte.

Det kræver lidt indsigt at få det til at fungere

www.phpbb.com

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 03-05-08 10:03

Der findes også en dansk side om Kortoververden forslag,
www.phbb2.dk

ellers er der også den ikke helt gratis (160,-/år)
www.afws.dk

pas på de helt gratis steder, de har det med at forsvinde lige pludseligt.

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 03-05-08 10:38

Hvor finder man HTML cade til denne her http://avsallar.aforum.dk/

Accepteret svar
Fra : godtur_dk

Modtaget 20 point
Dato : 03-05-08 13:09

Det gør du her: http://www.phpbb.com/

- godtur.dk

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 03-05-08 13:11

Okay, har prøvet kunne ike lige få det til at virke

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 03-05-08 13:16

Hvad koster det at få lavet sådan en side som denne http://www.udvandrerne.dk

Hvem ved det?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-05-08 15:18

Der er også http://www.php-fusion.dk/

Den er efter min overbevisning rigtig god. Op ret dig som bruger på prøv den af.

Siden du kommer ind på og kan downloade fra er bygget på samme sydesystem som du som skabelon til din egen side.
- Du kan lave stort set alt
- Eventkalender
- Replikboks
- Debatter
- Gæstebøger

Bruger styring og Bruger grupper
- Individuelle brugertilpasset layout-opsætninger

Stort set alt lave via din browser. Lidt tid på at sætte det igang og det er vildt let at arbejde med..

vh Ben

Jeg ved ikke om Godturs forslag er bedre - anvender kun den jeg henviser til.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-05-08 15:24

Citat
Hvad koster det at få lavet sådan en side som denne http://www.udvandrerne.dk

Hvem ved det?

Det koster timeprisen - gange med din ønskede komplexitet.

Det kommer også an på om du selv kan vedligeholde siden.

Det kommer også an på, hvormeget rådgivning du skal have til struktur og brugervenlighed.

Det spørgsmå er lige så bredt som "Hvad koster en bil..." eller "Hvad koster det at rejse på ferie..."

vh benjamin

Når du kun sætter 20 point på højkant må du mene det er Meget let spørgsmål... Det er helt sikkert ikke...

Godkendelse af svar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-05-08 11:13

Tak for svaret.

M.V.H
Jacob
www.ijp.dk