/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvordan staver man til van til
Fra : thyfoon
Vist : 25100 gange
500 point
Dato : 02-05-08 17:23

jeg er ved at skrive og jeg ved ikke hvordan jeg staver til

kun er den ene der er vantil arbejde men dette omr

i forbindelse med den sæting

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 510 point
Dato : 02-05-08 17:25

Som du skriver det... "Kun den ene som er vant til at arbejde"

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 02-05-08 17:40

Tak for svaret Klumme. jeg er i godt humør så du får lige lidt ekster point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-08 17:41

Ajiii det MÅ du ikke. Jeg får dem ikke alligevel.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-08 17:42

Ihhhhh altså thyfoooooon Din ged LOOO

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-08 18:23

Man kan osse skrive, som du gjorde..."van til" men det har en helt anden betydning, da en van er en karrosseritype på en bil.

F.eks. "Vi skal bruge en van til", ville betyde, at vi skulle have/bruge en bil mere af van typen.

For lige at bringe lidt forvirring ind i tråden, når jeg nu fik en million for det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-05-08 19:33

Også brugt som "Van" Rembrandt, det hollandske modstykke til det tyske "Von"......Stholpennedgraphen......

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-05-08 21:53

Ja klumme du får en milion point gg men hvorfor får du ikke mine point?
jeg har skrevet et svar til den sociale ankestyrese og der var sq mange svære ord i så tak til google men vartil det kunne den ikke klare så nu mangler jeg bare at få mit brev rette for stavefejl også skal der nok nolge punktumer og komarer ind dem er jeg sq ikke så gode til så nu venter jeg på en der vil rette som jeg kan fange *g*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-08 23:57

Jeg får ikke point, da jeg er alm. bruger. Skal man hha point, skal man være superbruger.

Hvis du vil ha hjælp til at rette din skrivelse til ankestyrelsen, så er du velkommen til at sende den til mig i en privat besked, da den formentlig ikke kommer alle og enhver på kandu ved..

Hilsen
Klumme