/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Hjælp til valg af armatur?
Fra : Ascom_6230
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 30-04-08 19:22

Da min nuværende håndbruser i badeværelset er gået i stykker, skal jeg ha købt mig et nyt.

Jeg havde tænkt mig noget i stil med det på billedet.
http://www.vvs-shoppen.dk/images/products/medium/6eabfb75-459d-4f35-9ee7-101a8432722a.gif

Den må meget gerne have små stråler i yderkanten, men også gerne med en mere kraftig stråle i midten, til massage osv.
Er der nogen der har kendskab til en model som overfylder dette?
- Det behøves ik nødvendigvis være Grohe, men den må gerne være billig

Jeg takker på forhånd.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-04-08 19:31

Her kan du se/købe mange forskellige, også Grohe, til en god pris

http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Brusersaet-Tilbehoer.html

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 30-04-08 19:56

Kunne dette passe dig:
http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=536918234&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=28547&LanguageNR=0
Jeg har købt et brusehovede 15 cm. med masage for et par år siden gennem QXL, og er meget glad for det. Søger du på bruser får du forskellige valgmuligheder, og er du hurtig er der netop en auktion som slutter om et par timer.

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 08-05-08 20:19

Hej stilkene

Lige det brusersæt, købte vi i Silvan for 2 mdr. siden, for 100,00 kr.

VH
Gasmanden2

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-05-08 20:46

HA!, Ja sådan kan det gå.