/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dødsstraf igen igen
Fra : Klumme
Vist : 738 gange
100 point
Dato : 28-04-08 18:08

Dette stinkende psykopatiske og modbydelige uvæsen, som har holdt sin datter fanget i 24 år, samt avlet 7 børn på hende, slår alt. http://www.berlingske.dk/article/20080428/verden/80428091/

Jeg kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at noget så ondt og sygt kunne ske. Vi har før diskuteret dødsstraf herinde, og jeg spør lige, hvem ville stemme for at han fik en livsvarig fængselsdom og ikke en dødsstraf. Spørgsmålet er hypotetisk, da Østrig ikke har dødsstraf.

Jeg vil uden at blinke en eneste gang stemme for dødsstraf, og gerne effektuere den(tror jeg nok) ....under forudsætning af, sigtelsen på bortørelse, tilfangetagelse i 24 år, incest, og hvad de ellers kan komme på holder, og hele historien forøvrigt er sand.

Man (jeg) tror næsten, at det er en dårlig aprilsnar....Ingen mennesker kan være så syge og onde.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-04-08 18:12

Jeg går normalt ikke ind for dødsstraf, men det her er en undtagelse.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-04-08 18:17

Yes, og det mener jeg osse.

For mig handler dette tilfælde ikke om resocialisering og hvad ved jeg. Af med knoppen og væk af vejen. Det skylder man de stakkels mennesker, som svinet har terroriseret i 24 år. Og der er nedre grænser for, hvad vi skal acceptere at have iblandt os. En livstidsdom ville osse være ALTTTTT for billigt sluppet. Han er jo oppe i årene, så den fængselsdom ville blive alt for kort.

Såååå op af muren.... BUMMMM Baj Baj syge svin

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-08 18:25

Hæng ham i dilleren til han dør.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-04-08 18:27

Du er fandme pervers LOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-08 18:35

Jo - dødsstraf burde STADIG være en mulighed i enhver lovgivning.....

Der ER visse forbrydelser der IKKE bør give ret til "forsørgelse" på andres vegne.....

Men - der skal være meget tunge beviser før den slags bør tages i brug....

Det skal være undtagelsen og ikke reglen....

I ørigt HAR han tilstået overgrebet....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-08 18:48

Dødsstraf, og det kan kun gå for langsomt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-08 18:53

Han skal da have den mulighed for at sidde og "ruske", den tid han har tilbage.

Hvis han kunne blive idømt en dødsstraf, så ville han ingen lidelser få. Nææææ lad medfangerne gi' ham den straf, som han fortjener.

Men uanset hvilken straf han får, så er det de efterladte, der lider mest.

Jeg fatter ikke, at man kan være gift med en mand i så mange år, og være så uvidende.

Han skal ruske til sine dages ende, desværre tror jeg ikke den bliver så lang, men smertefuld, det vil medfangerne sørge for.

Men jeg har stor medfølelse for datteren og de børn, der aldrig har set dagens lys.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-04-08 18:55

Dødsstraf er for nemt. Giv ham 10 år og hæng ham så. Så kan han bruge lidt tid på at tænke på at han skal henrettes.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-08 18:59

10 år, så længe tror jeg ikke han lever. Det vil medfangerne sørge for

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-04-08 19:41

Holder med ANS dér.

....Og sæt et webcam op i fængslet og lad os følge Big-Brother i tv...hver dag.....til skræk og advarsel

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-04-08 20:03

Han sku satangalme pines til døde over en periode på 24 år.... Det dumme svin.. Det går ud over min forstand at en mand kan være sådan.. jeg er dybt rystet......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-08 20:05

På den anden side, en dame i skabet til fornøjelse når det passer
er ikke så ringe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-08 20:09

Der kan du sgu bruge en "gummidukke" - under tvang kan der ikke være den store forskel...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 28-04-08 22:25

I et middelalderligt fangehul med ham...... sammen med mus og rotter, og sin egen afføring og den slags...nul vinduer, nul gårdture, nul varme....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-04-08 22:47

Citat
I et middelalderligt fangehul med ham...... sammen med mus og rotter, og sin egen afføring og den slags...nul vinduer, nul gårdture, nul varme....

Hørt Og så besøg af Jønke med venner

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-08 00:57

1. Sen skiderikken på et lille besøg i vores eget Vestre Fængsel. Bare et par dage

2. Jeg plejer at sige, når det er denne slags forbrydelser: Hug dilleren af ham og server den med bløde løg for ham til aftensmaden..

3. Dette tredie forslag må indledes med et citat...

Citat
Hæng ham i dilleren til han dør.

- skræmmende for mig men jeg er fuldstændig enig med Teil denne gang!
(ja - skræmmende at jeg er enig med dig Teil, er det dig eller mig det går tilbage for? ).

Nej - I-N-G-E-N straf er hård nok for denne utrolige forbrydelse!
INGEN!

stakkels stakkels børn

Nu taler man om at man vil afhøre befolkningen i byen, hvis man finder ud af at indbyggerne/naboerne/genboerne osv. har været vidende om dette, så står også de, til straf! NEMLIG! Jeg er helt enig! Det er fandme ikke nok at 'være sig selv nok' og lukke sine små uskyldige øjne - hvis man er vidende om at den slags finder sted...

Og konen??? Er hun mon både blind og døv??? Hun bør sgu hænge ved siden af sin sindssyge modbydelige og dårlige efterligning af en mand. SELVFØLGELIG har hun sguda vidst det! Men - hun er sikkert osse vant til at få nogle på hovedet og så er det nemmere at lukke øjnene og lade stå til ØV

JA TIL DØDSSTRAFFEN HÉR! - og MEGET gerne på en eller anden bestialsk måde og meget gerne på Teilsk vis!

/Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-04-08 01:00

hmm....man kunne vel egentlig osse spærre ham inde i 24 år, i et lille værelse uden vinduer og selvfølgelig uden TV, radio og den slags...jeg mener - han har jo oplevet dagslyset, så hvorfor give ham vinduer og fjernsyn osv.?
Lås ham inde i sådan et rum, stik ham nogle poser tørfoder til hunde og et par tønder vand, med besked om at spare på forsyningerne, for han får kun nye hver tredie måned....
- smid nøglen væk?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-04-08 04:39

Jeg mangler ord, det her er for bizart, virkeligheden overgår i den grad fantasien

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-04-08 07:56

Fordi nogen gør noget så sindssygt, som han, skal andre jo ikke gøre sig selv til bødler, for så har han jo fået os trukket ned på sit niveau. Ja altså kun lidt der nedad, for det er vist et bundløst tilfælde.
Dermed ikke sagt at intet skal gøres. Han bør ikke være nær andre levende væsener, ikke engang en brændenælde vil jeg unde ham som selskab.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-04-08 08:36

Han skal altså bare spærres inde på livstid! Det er en værre straf end dødsstraf...

Kommentar
Fra : ClayshooterPro

Dato : 01-05-08 22:18

Tror ikke han har haft en nem opvækst eller også er han mentalt syg han burde kommme i behandling...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-08 09:02

Sikkert en gammel nazi dreng

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-05-08 20:35

Citat
Tror ikke han har haft en nem opvækst eller også er han mentalt syg han burde kommme i behandling...
- nej sikkert ikke. SKYD ham, det er nemmest billigst og efter omstændighederne nemt sluppet.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-05-08 22:58

Bør han komme i behandling????

HVORFOR dog dét? Når han så er 'rask' igen, hvad så? Skal han så lukkes ud? Eller hvad?

Ud med mig, jeg ser virkelig højrødt, når jeg ser et indlæg med et forslag som détte!
Du fredsens..

Behandling min bare

Afliv ham! Det er det eneste rigtige at gøre, kun på dén måde, vil de krænkede kunne få blot en anelse tryghed i deres 'liv' - deres 'liv' som HAN har ødelagt helt og aldeles, for dem!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-08 00:18

Jeg er modstander af dødsstraf uanset forbrydelsen, og hvad skulle det hjælpe ? Måske at ofrene så er helt sikre på aldrig at se forbryderen igen, ellers er det bare hævn på menneske hedens laveste niveau, det der er sket bliver ikke gjort tilbage fordi bæstet bliver aflivet, men kan måske give en vis ro for ofrene at vide han er væk for altid, det i beskriver her i alle indlæggene, er vel helt naturlig den første reaktion, når man hører om noget så ekstrem pervers,ingen af os har vel forestillet os at sådan noget kunne finde sted ? Selv om vi efterhånden er vant til at diverse perverse bæster bliver afsløret.
Jeg bliver bare så ked af det på menneskehedens vegne, kan der være et sådan udyr gemt i et menneske så kan der vel også være andre derude, som vi bare ikke kender til ?

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-08 11:30

Tak for svaret vil.du. Ondskabsfulde kæl.....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-05-08 13:15

så så så DU!!

- jeg er ikke en hujende sk** ondskabsfuld - og du ved det!

Jeg ser bare gerne en anelse retfærdighed i sådan noget som det her? De stakkels indespærrede, kan umuligt få et liv nu - ok, jeg vil virkelig ønske at de kan - men nej, det tror jeg ikke...

Hvordan får man så retfærdighed? Det kan man IKKE! INTET kan retfærdiggøre noget så ækelt som det her - bare se hvad der nu dukker op af ting og sager omkring det dumme svin

Tak for points - WOW hvor skal jeg bare ud og snolde

o.v.n.> JA - jeg tror osse der findes flere af denne kaliber 'derude' - er det ikke bare en uhyggelig tanke? Måske netop DERFOR bør denne ene parodi af en mandsling, straffes SÅ hårdt at det MÅSKE kan få de som evt. befinder sig i en lignende situation lige nu, til at ryst, bare en lillebitte smule, i deres møgbeskidte bukser....
- men nej...jeg tror ikke engang det ville hjælpe, de er så følelseskolde at ingenting kan røre dem

Stakkels stakkels datter og børnebørn, mit hjerte græder for dem!

Hvordan i alverden alt dette har kunnet foregå, uden at andre mennesker har reageret, ja det må guderne vide? Det er helt umuligt at folk ikke har vidst det eller i hvert fald har tænkt tanker....

Vh Dorthe von ondskabsfuld kælling!