/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gambrinus - batteriladere
Fra : Eyvind
Vist : 591 gange
20 point
Dato : 28-04-08 14:03

Her er så de ladere..............ej pral. (men de var på tilbud så jeg kunne ikke la' vær'
http://peecee.dk/upload/view/111456

Ps. Fra min nye ubuntu 8.04 som næsten er selvkørende - endda med windows programmer og filer.
Efter installation af programmet wine går det som en leg med at installere trådløst netadapter.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 28-04-08 14:13

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-04-08 01:09

Sæ'fø'li er det pral.
Jeg kender dig jo.
Jeg sparer da selv sammen til mindst en til.
Den er bedre end alle de andre ladere, jeg har haft.

Er det ikke irriterrende, vi altid er enige.
Det kan ikke blive ved på den måde.

Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-04-08 01:57

OK Eyvind
Jeg ER igang med at downloade Ubuntu 8.04.
Så nu ved min elektronhjerne, hvad den skal lave den næste times tid.
Nat.. nat...
Gambrinus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-08 16:15

Den er også fin....................men den Firefox i beta udgave driller lidt.
Lige her er der Vista og og ubuntu på samme HD bare for at prøve.
ubuntu lade sig flot og ved siden af og bootloaderen virker fint.

Dog er windows som sædvanlig utilfreds med at partitions-tabellerne bliver lavet om.
Men efter en kold tyrker for windows og en opstart - så kører det med dualboot.

Med installation af wine (via synaptic > søg på wine > den tager selv lidt mere med) går det som en leg at installere eks. drivere til hawking trådløs adapter og gå på nettet den vej.
Det kablede netkort installerede den selv og gik også selv på nettet og hentede Nvidia drivere.

Ps. ubuntu kommer på sin egen harddisk som sædvanlig - både på den bærbare og den stationære.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-08 16:20

lagde sig flot

Accepteret svar
Fra : Den-lille-mand

Modtaget 20 point
Dato : 30-04-08 20:26

hej gambe hvor køber man en batteri lader?????????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-04-08 20:28

Din lille møgunge !
Du ka' jo bare spørge mig.
Du sidder jo lige ved siden af mig.
NØD !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-08 20:32

Jeg kan ikke se hvor jeg har købt mine ladere.
Måske ved Gambrinus hvor han har købt sine.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-08 20:40

Nu ved jeg det................. det var hos ALDI jeg købte de ladere, men det er jo slet ikke sikkert de har dem nu.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-04-08 20:52

Harald Nyborg

Men som sagt, Den-lille-mand er en af knægtene, der sidder her og prøver at få en af mine elektronhjerner til at gå ned.
Det plejer at lykkes for ham.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-08 21:28

Det er altid godt med en test i den virkelige verden.

Hvis en comp. stadig kører efter 10 min med et af mine børnebørn.........så er den ok.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-08 18:30

Tak for svaret Den-lille-mand.