/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
EXE-filer i Win XP Pro
Fra : MMJ741
Vist : 243 gange
20 point
Dato : 01-03-03 16:56

Jeg kører med Win XP Pro, og har et problem med at computeren ikke kan "genkende" exe-filer.

F.eks. hvis jeg fåer en exe-fil tilsendt som e-mail, kan jeg ikke åbne den, fordi den er inaktiv.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får min computer til at genkende filtypen exe igen?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 01-03-03 17:07

Hej
Hvis du har opgraderet med Service Pack 1
skal du gå ind i Outlook Express og åbne:

Funktioner>Indstillinger>Sikkerhed

Her skal du fjerne fluebenet ud for "tillad ikke, at vedhæftede filer..."

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : xou

Dato : 01-03-03 18:06

du kan osse trykke på vidresend og så åbne dem

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 01-03-03 22:52

Preben har bare ret

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 01-03-03 22:57

Hej thomas356

Mange tak for tilliden, jeg har nemlig lige læst om det i computerblad
og i øvrigt har jeg selv haft samme problem for et par måneder siden.

GOD WEEKEND

Mvh. Preben

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 08-03-03 00:48

Hej MMJ741

Fik du løst dit problem ?

Hilsen ppk

Kommentar
Fra : MMJ741

Dato : 19-03-03 23:58

Ja tak, det var indstillingen i mailprogrammet der skulle ændres. Mange tak for hjælp/input til alle!

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 20-03-03 21:50

Hej MMJ741
Det var godt at du fik det løst, det er noget møg når man ikke kan læse vedhæftede filer.

Have en god aften
Hilsen ppk

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 20-03-03 21:50

Hej MMJ741
Det var godt at du fik det løst, det er noget møg når man ikke kan læse vedhæftede filer.

Have en god aften
Hilsen ppk