/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lige en gang til !!!
Fra : piaskov
Vist : 587 gange
40 point
Dato : 23-04-08 10:43

JaJa jeg ved det godt
Jeg har jo fået forklaret det en gang men jeg lider åbentbart af altzheimers leight.
Men nu kan jeg IGEN ikke logge af her på kandu
Hvordan er det lige jeg gør når jeg skal fjerne cokies så det fungerer igen ???
Manden kan jo ikke komme ind på hans side her når det er sådan !!!
Det skal skæres ud i PAP for mig

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-08 10:47

Gå op i Funktioner videre til Internetindstillinger vælg her fanebladet Generelt og gå ned til Browserdata og tryk på Slet.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-04-08 10:52

Hvad sker der når du klikker på "locout?"

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 23-04-08 10:54

sikker på det er light???? (sorry)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-04-08 10:59

Alternativt, Giv din mand en ny computer

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-04-08 11:12

hvis den virker som mine computere, De kører alle tre på XP home.

Så trykker du på "Logout" Så bliver begge linier fri og din mand kan skrive sit bruger og pasword ind.
Du har næppe så mange cokies at der ikke er plads

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-04-08 13:25

Citat
sikker på det er light????

TILDE altså
Citat
Hvad sker der når du klikker på "locout?"
ikke en levende fis !!!
Citat
Gå op i Funktioner videre til Internetindstillinger vælg her fanebladet Generelt og gå ned til Browserdata og tryk på Slet.

Har jeg gjort nu og det hjælper IKKE !!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 14:00

Gå ind som tidligere beskrevet, og få også slettet cookies, midlertidige internetfiler, og ryd oversigten

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-04-08 14:11

har du prøvet, som de andre sige, at slette "småkagerne" og midlertidige file, diskoprydning defragmentering osv.
Jeg tror ikke rigtig det er det der er galt; Men du er nød til at prøve for at komme videre.
Hvad har du prøvet for at fjerne mal ware?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-08 14:25

Det ENESTE der behøver er SOM ALLEREDE foreslået.....

SLET COOKIES....

Dernæst sker det samme igen når den NÆSTE skal logge ind....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-04-08 14:26

Jeg har det samme problem som Piaskov, jeg kan heller ikke logge af. Der er slettet cookies, themp. internetfiles, ryddet op, kørt virusscan, defragmenteret, kørt spamscan, men lige meget hjælper det.
Jeg oprettede en anden brugerkonto og der kan mine børn logge ind og ud.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-08 14:35

Hjælper cookies ikke er det fordi din/jeres browsere er sat op til at GEMME login...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-08 15:03

Citat
Gå ind som tidligere beskrevet, og få også slettet cookies, midlertidige internetfiler, og ryd oversigten

og husk at trykke OK til sidst

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-04-08 15:11

Her er nok det der løser jeres problem Refi skrev:
Citat
Hjælper cookies ikke er det fordi din/jeres browsere er sat op til at GEMME login...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-04-08 15:49

Så går vi en anden vej.
Luk Internet Explore gå i Start vælg Kontrolpanel, vælg her Internetindstilling og så fanebladet Generelt og gå ned til Browserdata og tryk på Slet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-04-08 16:41

Prøv http://cando.dk/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-04-08 17:24

Refi har ret, jeg har lige gjort det og nu kan jeg logge af og på.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-04-08 17:35

Selvfølgelig Gra,,er
Nej jeg viste det først da jeg havde set hans svar

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-04-08 21:05

Halløj sada
NU lykkedes det sq. Jeg fik slettet de åndsvage småkager men skulle også slette de filer og så duer det igen.
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-04-08 21:06

Citat
midlertidige internetfiler,

Det var dem der manglede så kom lige ind nordsted og hent lidt point

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 23-04-08 21:07

Tak for svaret bentjuul.
Så manglede jeg lige filerne og så kan det igen !!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-04-08 21:34

Altså så hent lige dette program som er yderst brugervenligt og hurtigt til at rydde op .Du sætter bare flueben i det du ønsker bliver ordnet og der er ikke noget det laver ulykker med Det er bedre end windovs eget oprydningsprogram. Du kan skrive i min pm om videre brug ...hvis det sku være

http://files.filefront.com/beclean140exe/;6644140;/fileinfo.html

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-04-08 21:38

Tusind tak suno du skal da også ha lidt så kig ind