/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside med vores eget rum?
Fra : Mette117
Vist : 462 gange
200 point
Dato : 22-04-08 00:16

Hej alle I kloge hoveder derude.

Jeg bliver snart færdig på mit studie og har idag haft min sidste undervisningsgang. Vi på holdet havde alle svært ved at vores veje skal skilles. Derfor vil vi gerne finde en hjemmeside, konference, portal eller et rum hvor vi kan holde kontakten og dele sorger og glæder nu hvor vi skal ud i den virkelige verden.

Jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med at finde et sted hvor vi kan oprette et sted hvor vi hver især kan skrive indlæg - men hvor kun dem der er inviteret kan være med. Det kunne være lækkert hvis det var sådan at når man melder sig til opgiver man sin mail adresse og når der så kommer et indlæg på "konferencen" så modtager alle automatisk en mail.

Bedste hilsner
Mette117

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 22-04-08 01:00

Jeg kender ikke nogen sider der kan det "out-of-the-box", men det er rimeligt simpelt at strikke noget sammen, hvis I har mod på det.

Start med at kikke på PHPBB:
http://www.phpbb2.dk/forum/

Og find en gratis server, f.eks:
http://frac.dk/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-08 13:01

Jamen Windows Live Space er oplagt til det formål, måske har i allerede en hotmail og messenger profil, ellers opret en, i bestemmer selv hvem som har adgang og modtager opdateringer fra jeres Space, om det er alle, alle messenger kontakter eller en udvalgt gruppe: http://home.services.spaces.live.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-08 13:04

På Space fungerer det sådan at alle vennerne kan se hvem af vennerne som har opdateret sit Space, når man logger ind, der kan vistnok også vælges at der kommer en mail ved opdatering

Kommentar
Fra : giantsrules

Dato : 24-04-08 15:33

Brug docs.google.com

Opret et word dokument - I dette er det kun inviterede der kan læse og man kan vælge at få tilsendt mail når der er opdateret.....