/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
slettet post
Fra : b2253
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 18-04-08 07:49

Når jeg sender post til mig selv, hvorfor går den så i "slettet post" og ikke i "indbakke".
Alt anden post går godt nok til "indbakke"
Er der nogen der ved hvor jeg kan indstille det. Jeg har XP.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-04-08 08:16

og hvilket program bruger du så til post ?

Kommentar
Fra : b2253

Dato : 18-04-08 08:19

Jeg skulle have skrevet, jeg kører Outlook Express.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-04-08 08:35

Beklager jeg er ikke så dreven til outlook ekpress.
Men mange spammere har fudet ud af at lave deres mail, så de ser ud som om de kommer fra modtageren selv. Derfor er mail "fra en selv" ofte spam og programmet kan default være indrettet til at komme dem i "affaldsbøtten".
Prøv at rette indstillinger under "filter", "sortering" eller hvad de nu kalder det.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 18-04-08 08:44

har du et spamfilter der sender det i slettet post ?

Kommentar
Fra : b2253

Dato : 18-04-08 09:08

Det ser ud som om det var mit spamfilter.
TAK til miritdk og transor

Godkendelse af svar
Fra : b2253

Dato : 18-04-08 09:10

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-04-08 09:14

velbekomme - øhhh hvilket spamfilter bruger du ????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-04-08 09:24

Et hvilket som helst spamfilter hvor man selv kan styre en "Blacklist" laver det nummer, f.eks mit Mailwasher Pro.