/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
VOB til AVI?
Fra : louie2003
Vist : 746 gange
100 point
Dato : 14-04-08 20:36

Hej! Mit Sony videokamera laver VOB-filer men jeg skal bruge filmstumperne som AVI-filer. Er der nogen der har erfaring med et godt gratis program, som kan konvertere fra VOB til AVI?

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 14-04-08 20:54

Jeg kan også godt bruge MOV-filer, hvis det gør det nemmere...

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 14-04-08 21:17

Prøv at gå ind i Google og skriv vob to avi der finder du masser af gratis convertere
Held og lykke

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 14-04-08 21:44

Men jeg vil gerne ha' fat i en, som har prøvet det og som kan anbefale et bestemt program (netop fordi der er så mange)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-08 21:48

Brothersoft laver gode programmer....

http://www.brothersoft.com/free-video-converter-71455.html

Accepteret svar
Fra : renekure

Modtaget 100 point
Dato : 22-04-08 23:34

http://www.movavi.com/

Programmet her kan klare opgaven - Men jeg har ikke selv brugt det personligt, så jeg kan ikke sige om det er skidt eller godt.

Input formats:
AVI (DivX, XviD, etc.), MPEG (MPEG1, MPEG2, VCD, SVCD), MP4 (iPod, PSP, MPEG4, H.263), 3GPP, 3GPP2, MOV, QT, DVD, IFO, [U]VOB[/U], DAT, WMV, ASF
Output formats:
[B] AVI [/B](DivX, XviD, etc.), MPEG (MPEG1, MPEG2, DVD, VCD, SVCD), MP4 (iPod, PSP, H.264, H.263, MPEG4), 3GPP, 3GPP2, WMV, RM, QT, MP3, WAV, WMA, BMP, GIF, JPEG, PNG.

Godkendelse af svar
Fra : louie2003

Dato : 23-04-08 07:03

Tak for svaret, renekure. Jeg har downloaded og købt programmet + prøvet det med gode resultater.