/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Ide til matematik eksamenspro.
Fra : Jimmy17
Vist : 482 gange
150 point
Dato : 10-04-08 13:12

Hey derude.

Skal til at starte på eksamensprojekt med selvvalgt emne.
Har bare det problem at jeg er blank som et spejl.
Den eneste ide jeg har det er at regne priser ud for køb og drift af hus.
Men synes godt jeg kunne bruge noget mere interessant.

Det skal selvfølgelig være noget, hvor der kan hentes nogen udregninger til.
Gerne også noget med penge at gøre på forskellige måder og hva der ellers er at regne muligheder.

Sidder der nogen, med en god ide derude?
Der er 150 point at hente for en brugbar ide :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-08 13:16

Hvad med at lave et salgsprojekt på en DVD og så fremlægge den. Der kan du smide alt det ind som du synes... Min knægt lavede engang noget lignende i 10 klasse, og den gav et 13 tal. Men okay... Dengang var det ret nyt med disse elektroniske medier.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-08 13:17

salgsprojekt..... kald hvad du vil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-04-08 13:32

Kan du ikke lige beregne indtægter/udgifter for at drive en campingplads

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-04-08 13:52

hehehe smart hwa LOOL

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 10-04-08 14:04

Den med campingpladsen lyder faktisk okay, men er svær at regne på
da den er betinget af mange ting, så den må jeg nok afvise

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-04-08 14:08

Citat
men er svær at regne på
da den er betinget af mange ting

Jamen det må da gerne være en udfordring ik?

Du kan vel ringe til en campingpladsejer, og spørge om det du ikke kender til??