/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Problem med siden ?!
Fra : CerwinVega
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 09-04-08 01:28

jeg kan ikke komme ind på www.worldofwarcraft.com
Og jeg for denne meddelse..hvad sker der ?

XML-siden kan ikke vises
XML-kan ikke vises ved hjælp af typografiarket XSL. Ret fejlen, og klik derefter på knappen Opdater, eller prøv igen senere.

--------------------------------------------------------------------------------

Der blev fundet et ugyldigt tegn i tekstindholdet. Der opstod en fejl under behandling af ressourcen 'http://www.worldofwar...

<div>

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-04-08 01:42

Der er da ingen problemer med at åbne den side du henviser til.
Jeg kører med Windows XP.

hawaii7

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 09-04-08 01:54

Citat
Der er da ingen problemer med at åbne den side du henviser til.
Jeg kører med Windows XP.

Heller ingen problemer her

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-04-08 07:46

Det er din maskine der er problemet Prøv en scanning mod Spyware og andet snavs f.eks.hos www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 10-04-08 00:43

Men hvad kan det evt betyde med den fejl

Og så lige DEN side :s

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-04-08 07:54

Min søn havde lign problemer med det s.... spil han afinstallerede det og geninstallerede igen og ja ved godt at det er noget af et projekt men det virkede

Kommentar
Fra : zith

Dato : 10-04-08 08:06

hvad hvis du bruger en anden browser?? har du prøvet at slette alle dine temp filer og lign.??

Gå under funktioner og internet indstillinger og slet og så slet alt og prøv igen

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 11-04-08 00:48

J jeg har renset ud i alt3 og det har ik noget med spillet wow at gøre..det er noget med IE 7 der ik kan læse disse XML sider..af en eller anden grund

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 11-04-08 09:28

Måske et javaproblem?
Hent opdaterering her:
http://www.java.com/en/

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 11-04-08 18:04

Jeg har alle updates til java..det er mircrosoft som fucker i det