/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
ECS K7S6A understøtter??
Fra : Vladic
Vist : 278 gange
55 point
Dato : 02-04-08 21:54

hey Folkens!

Er der nogen der ka hjælpe mig med min gode gamle stationære..
som har et ECS K7S6A bundkort.. jeg har ligenu kun 512 mb ram i den..
og den ka godt gå kold hvis man stille den lidt for krævende opgaver, som fx.
audio mixing som jeg bruger den til lige for tiden.. så overvejede at smide nogle
flere ram i den.. men har så lige brug for at vide om jeg også kan smide en større
processor i? ligenu er det en AMD 2400 + jeg har i..
er der mulighed for større processor?

på forhånd tak!

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 02-04-08 22:34

http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?detailid=77&DetailName=Manual&DetailDesc=K7S6A%20%20(V1.0A)&CategoryID=1&MenuID=82&LanID=0

The mainboard accommodates three memory modules. You
must install at least one module in any of the three slots. Each
module can be installed with 32 MB to 512 MB of memory; total
memory capacity is 1.5 GB (PC200/PC266 DIMM) or 1.0
GB (PC333 DIMM).

The K7S6A mainboard uses an AMD 462-pin
Socket A that has the following features:
· Supports 100/133 MHz frontside bus (FSB)
· Accommodates AMD Athlon/Duron processors

Tror nu mere den er nået pensions alder, og det er at sende gode penge efter dårlige at begynde at opgradere på dette, måske beholde den som den er.!!

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 02-04-08 22:37
Kommentar
Fra : Vladic

Dato : 03-04-08 08:28

Frostys<<
Hvis jeg køber den pakke med nyt bundkort, kommer jeg da til at mangle en køler, gør jeg ikk?