/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke kopier
Fra : kidder
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 01-04-08 11:06

Hejsa kære folkens så jeg på banen igen
jeg ved ikke om dette indlæg er i den rigtig kategori da det er et generealt computer problem
Mit problem består i at jeg ikke kan kopier (min eget matriale)når jeg laver hjemmeside
værken på det almendelig måde el via genvejstasterne
Når jeg vil indsætte mit matrialer kommer der kun et (a)
Måske der er et klogt hovede her der kan hjælpe?
Hugs Kidder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-04-08 11:14

Tjek om filen du sætter ind i ikke er åbnet som skrivebeskyttet,vis jeg forstår dig ret.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 01-04-08 11:57

hvad mener du med at kopiere når du laver en hjemmeside??

Er det i et redigerings program du ikke kan det eller på selve hjemmesiden??

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-04-08 12:53

Jeg ved ikke med det hjemmesidehalløj; Men ved almindelig copiering, kan det vist ikke ske, hvis tastaturet er i orden? Den sidste knap du har trykket på er jo v og ikke a.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-04-08 12:59

Di kan jo altid undersøge om der er opstået en fejl i selve pc en. Ved at lave en systemgendannelse, til et tidspunkt før fejlen opstod

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-08 13:03

Du har vel husket at markere det som skal kopieres

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-04-08 13:32

Undersøg om alle tasterne i dit tastatur virker - specielt a c og v
Gør de det så prøv en systemgendannelse. Tryk først Programmer - derefterTilbehør og så Systemcærktøj og sidst Systemgendannelse herfra følg vejledningen

Hvis man glemmer at trykke a for marker vil den skrive v ikke andet
hvis man glemmer at trykke c for copier vil den skrive v ikke andet

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 03-04-08 07:37

Prøv at kopier og sæt ind ved at trykke Ctrl og v

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 04-04-08 11:05

Er det altid det sker eller bare denne gang for så kan du prøve at genstarte din pc