/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
!!! B T I !!!
Fra : Sunowich
Vist : 743 gange
30 point
Dato : 01-04-08 08:46

Den profilforstyrrede Hvide klovn og Web-Hiker og hvad han nu kan finde på af nye profiler, den klokkehat skulle vi alle være enige om at dømme..... Bør.....Ties.... Ihjel........... Da dialog er personens levebrød

Mvh sunofisk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 08:53

Da det ikke er min dobbelfrofil er ideen ganske glimragende.
Tavshed ----------------------------------------- the end.

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 40 point
Dato : 01-04-08 09:04

Siger som Teil + fri os for den slags fjolser!

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 09:16

Citat
Da det ikke er min dobbelfrofil er ideen ganske glimragende.
Tavshed ----------------------------------------- the end
- ja det er sgu da både humor og selverkendelse

Citat
Siger som Teil + fri os for den slags fjolser!
- tror du skal se lidt på Teil's dobbeltprofiler først

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-04-08 10:51

Hvis noget/nogen skal ties ihjel, hvorfor pokker så oprette en tråd som denne?

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 10:57

Citat
Hvis noget/nogen skal ties ihjel, hvorfor pokker så oprette en tråd som denne?
-

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-04-08 12:15

Hvordan kan vi ellers blive enige om noget her ??det er ligesom ikke "den" jeg snakker med vel nu er"den" igang med budgetter ka man så se ;sådan en idiot

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-04-08 12:19

achtonfem's profil
Citat
Haj jaj heder teIl oger meget klåg

Interesser: Det meste om snyd.
Har kun én profil (udover dem jeg har ekstra, herunder min ælskede achton )
Er ellers et dumt svin.
BTI

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-04-08 08:18

Achtons's
Citat
og lige nu må jeg, med skam?, indrømme at Teil har lagt sig i førertrøjen
Ja førertrøjen den profil fik du vist også slettet du røber jo dig selv stille og roligt profilforstyrrede klokkehat derfor bti for dig fremover fra mig

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 02-04-08 11:13

Tak for svaret chaufrat.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 02-04-08 11:49

Selv tak, hvor ville det være brfriende hvis man slap for den slags "klaphatte"!! Du har ret det bedste er at ignorere dem!