/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Gæstebog
Fra : WarBitch
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 26-03-08 18:13

Hejsa!
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind her.. Jeg har mig en lille, meget simpel hjemmeside.. Og ønsker nu en gæstebog herpå.. Den skal overholde nogle ganske få (og ret rimelige, hvis jeg selv skal sige det) krav..:

- Den skal være på MIN side. Det skal altså ikke være et link til en server med 10.000 gæstebøger på, men en side som hedder noget i retning af http://xxxxx.tripod.com/guestbook (hvis jeg vælger dét navn)

- Den skal være simpel at sætte op

- Jeg skal SELV kunne bestemme baggrundsfarve, skriftfarve og skrifttype, så den passer i stil med resten af hjemmesiden

- Den skal være GRATIS

Syns det er utroligt at det kan være så svært for mig at finde sådan en.. Jeg må være helt retarderet eller sådan noget.. hehe..
Er der nogen som kender en sådan gæstebog? (plz lad være med at skrive "prøv på google".. Det har jeg jo nok allerede prøvet ;)

VH
En snart smådesperat WB :)

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 26-03-08 18:17

Må ikke koste noget...ok...!

Men kig alligevel lige på www.newbie.dk som jeg selv bruger.

Er rigtig god, syntes jeg...

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 26-03-08 18:21

Jeg bruger os newbie.dk da den er til at finde ud af og ikk er lige så grim som mange andre gæstebøger er som man kan finde på nettet af gratis ydelse.. se evt. angelce.dk

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 26-03-08 18:21

har osse være inde på newbie, men det er jo osse bare et link til min gæstebog som så ligger på newbie's server.. :S

Og sku da mene at det ku lade sig gøre at få sådan en (jo bevares med reklamer, men dem har jeg jo ikke frabedt mig ) helt gratis :)

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 26-03-08 18:22
Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 26-03-08 18:23

huh.. Nej, det er den ikke kan jeg se.. Har ellers LIGE prøvet på newbie, men det var da bare et link.. - Hader at være så dum til IT nogle gange.. lol

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 26-03-08 18:29

Hvor er det mon så den kører galt for mig? :S

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 26-03-08 18:33

svært at sige når jeg ikk kan se selve siden..

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-03-08 18:34

Hvis du allerede har en hjemmeside, så ligger den jo også på en "fremmed" server. Hvorfor må din gæstebog så ikke?
Har du undersøgt om din udbyder kan tilbyde gæstebog?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 26-03-08 18:42

Ja det bliver nok svært at hjælpe dig når du ikke kan bruge nogle af disse forslag...!

Hvis vi skal hjælpe dig må du være lidt mere specifik hvad det er på de forslag du IKKE kan bruge?

Prøv at se gæstebogen på www.hf-vibelund. dk

Så kan du se hvordan den kunne se ud....

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 26-03-08 18:43

Undskyld.....www.hf-vibelund.dk
Se under forum

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 26-03-08 18:54

Så er det NÆSTEN på plads (jeg blev skide stædig hehe)

http://members.tripod.com/maikenogblyp/gb.htm

MEN.. Der skal da ikke være nogen scroll-bars på den.. ihh.. Jer der kender til newbie.dk-modellen.. Kan jeg få dem væk? Kan ikke lige gennemskue det..

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 26-03-08 18:56

Den sku gerne se nogenlunde ud som den på angelce.dk, men så selvfølgelig med mine farver..

Annuller spørgsmålet
Fra : WarBitch

Dato : 26-03-08 19:52

Efter en masse stædighed og småt begyndende hormon-flip har jeg vist selv fået regnet ud hvad der skulle til.. :) Takker nu alligevel for jeres indlæg..