/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Claus/Klub 72 - ubehageligt!
Fra : Rahbech
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 26-03-08 15:24

Er der nogen herinde, der har snakket med Claus fra swingerklubben, Klub 72, i Århus..?

Jeg har idag modtaget et opkald fra denne "Claus", som starter med at fortælle, at han ringer fra "Klub 72" i Århus. Han spurgte (ved navns nævnelse), om min kæreste var hjemme.

Jeg sagde nej og tilbød at oplyse min kærestes mobilnummer, men det var han ikke interesseret i. Jeg tilbyder så at tage imod besked, og her er det så, at han fortæller, at han ringer fra SWINGER-klubben, Klub 72! Han spørger til, hvornår min kæreste kommer hjem. Jeg begynder at grine hysterisk, da jeg gætter på, at dette er en telefonjoke, men "Claus" siger, at det er det ikke, og at min kæreste for et par uger siden har meldt sig ind i klubben via medlemsbladet (???), og at jeg bare skal fortælle ham, når han kommer hjem, at "Claus fra Klub 72" har ringet...

Jeg ringer derpå til min kæreste, der undrer sig og siger, at det helt sikkert er en joke. Jeg slår det så op på nettet, og her v iser det sig, at der er mange, der har snakket med Claus indenfor det sidste år!

Hvad hans motiv er, skal jeg ikke kunne sige? Tjekke om huset er tomt? Om jeg bor alene? Hacke sig ind på telefonlinie?

Jeg er sgu halvbange! Jeg kan jo se, der er mange, der har det som jeg - at de først tror, det er en oke, dernæst at deres mand er a lying bastard, tilsidst slår det op på nettet og konstaterer, at det er han måske ikke alligevel...

Jeg har ringet til politiet og oplyst dem om det hændte, men de kan ikke gøre noget, hvis der ikke er trusler involveret. Han ringede fra hemmeligt nummer, så det er ikke muligt at spore opkaldet.

Har nogen prøvet det samme?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-03-08 15:42

TDC kan da nok spore nummeret for politier - men hvad hjælper det?
Der er vel ingen grund til at være bange. Jeg mener så længe han hænger i røret kan han da ikke gøte noget. På den anden side, en tyveknægt der undersøger om "kysten er klar" ville nok vælge en mere diskret fremgangsmåde.
Det er vel bare en eller anden underlig eksistens. Jeg forstår ikke hans formål