/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tak mis ;-)
Fra : miritdk
Vist : 838 gange
100 point
Dato : 24-03-08 12:01

fordi du oplyste os om hvordan du selv fandt frem til den fatale stavekontrol fejl i oe

http://www.kandu.dk/spg118742.aspx

nu må du godt slikke skålen med resterne fra flødeskummet til æblekagen

Accepteret svar
Fra : maxhankat

Modtaget 110 point
Dato : 24-03-08 12:20

Selv tak mirit.

Det gælder jo at sprede de gode løsninger til så mange som muligt med håb om, at nogen kan have glæde af det her i Kandu.
Det jo egentlig ret lige til, men det er ikke altid den letteste løsning, man kommer på først.

Der ikke mere flødeskum, og det er godt, for det feder

og katten bliver for tyk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-08 12:34

katte må godt være lidt tykke i påsken

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-08 12:35

Tak for svaret maxhankat. Og fortsat god påske

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 24-03-08 12:46

Tak for poængsene mirit.

Denne kat er lige på nippet til fedme - påske eller ej.

Men nu går vi back to normal og skifter fløden ud med gulerødder og andre fine grøntsager

Også fortsat god påske til dig og alle andre søde Kanduer!

"katten" joan